Alla inlägg den 12 april 2014

Av Blacky - 12 april 2014 18:19

Hej, som ni vet så älskar jag minecraft >:D Och idag. För FÖRSTA gången NÅGONSIN!!!!! Har jag (okej, mamma XD) köpt en sånhär:

 

Jag älskar creepern♥ Min lillebror har Steve... O.O Varför jag inte tog detta tidigare då jag KÖPTE den? Jo men min mobil var försvunnen, men det visade sig att min lillebror gömde den. Haha xD 

Sen spelade han och jag Minecraft och... Sen gjorde jag detta med Kawaii Photo:

    SO DAMN KAWAII XDDD Ehm, hade inget att göra, efter som att jag satt på min stol, här, vid datorn, och kollade facebook och alla andra saker. Har inget mer att skriva så... ja... Ha det bra, och ses senare idag, kanske.... om jag kommer på nåt xD 

OJ JUSTE O.O Mamma bakade CUPCAKES, och jag åt en nyss... Hann inte ta en bild, innan den var uppäten så... aja hejdå D:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards