Alla inlägg under mars 2013

Av Blacky - 31 mars 2013 23:31

Ni som nu kollar på denna blogg och har msp: Maila mig konstiga, lustiga frågor som jag ska svara på xD Om ni har tur så kanske jag skriver upp det här! (Ni som har otur får ändå svaren tbx på mails) Får max vara 20 frågor på denna blogg (tycker jag, allt verkar så jobbigt) *Gäspar* xD Men om det blir typ 10 eller typ 5 stycken frågor så gör det inget, jag kommer skriva upp alla här då!    

Ps. Håll koll på era mails, jag kanske skickar en fråga om just DU kommer hit. 

Pps. Dom 3 första jag mailar får en varsin autograf (får ge varje timme dårå...) xD Lycka till!   

Av Blacky - 31 mars 2013 23:13

Hej jag har tänkt på en sak. Jag älskar mjölk jätte mycket och för några år sen så tålde (stav, kan ej svenska längrexD) jag mjölk men nu för tiden tål jag inte mjölk... JAG ÄLSKAR MJÖLK MJÖLK=GOTT!<33 Men nu tål inte jag den. Jag MÅSTE ha vanligt mjölk, jag tänker INTE ta nåt annat D: I LOVE MILK!<3    Ja ja smilie, trumma på!    Det får mig på bättre humör    Fred, godnatt och sov gott men jag kanske blir en vampyr i kväll, ska försöka inte sova men om jag blir JÄTTE trött så får jag väl somna. Ps. är 12... D: (13 år nu i sommar)

Av Blacky - 31 mars 2013 19:18

HAR vi väntat på   



  Ser ni ögonen? Snyggt va??? :')

Av Blacky - 31 mars 2013 19:02

Ibland orkar jag inte blogga så mycket så från och med nu ska jag blogga varje dag! (försöka) Men i alla fall... hur var din påsk? Eller har du påsk nu? Inte vett jag... ;D Jag har ett marsvin som är jätte gammalt, men lever än... Jag tror han vill jävlas för att jag aldrig ska få en råtta :( Styggt marsvin! Men jag älskar min lilla Blixten i alla fall!    Nu åker Smilie-Häxan till blåkulla! Muahahahaha! :D Jag älskar att skriva så jag kommer skriva rätt så mycket... förlåt om jag skriver JÄÄÄÄÄTTEEEEEEEE mycket så att ni somnar på era datorer. ;D Jag är lite konstig jag vet. 



   Sådär ja. En bild på min msp gubbe Black Diamond Girl xD Ful jag vet, men det är en gammal bild, just nu har jag nya ögon (vill inte säga vilka) men jag lovar att lägga en bild på min blogg sen när jag har tid. Byee!<33

Av Blacky - 19 mars 2013 18:55

Förlåt att jag inte bloggat på länge, jag var tvungen att tjata på en hund.... men jag kommer aldrig få en hund D: Men jag lyssnar på Seremedy (även Yohio också)  Men synd att han inte vann men han kom iaf 2:a det var näst bäst! :D Då behöver jag inte slänga tv:n genom fönstret och flytta till Japan med min rosa enhörning (som jag inte har) 

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards