Alla inlägg under december 2014

Av Blacky - 16 december 2014 08:02

Ja exakt, det hände en massa i helgen som jag velat skriva om, men suger på att skriva i tid xD



Ingenting hände owo MEN i lördags såg vi stjärnfall c:< Jag såg 5 st och min lillebror 7 st.... O_______O


Jag är hungrig och mår illa... Äter aldrig frukost, jag kan bara inte äta frukost.   



Skyll inte på mig... skyll på........


ITACHI UCHI.... Ok, sluta nu, allvarligt, ge dig, god damnit xc     Vad den här djävuls smilien är till? Inte vet jag, jag tycker bara om rött xD    (Just showin' that I'm an angel)


Typ.... Just nu sitter jag på skolan. (PÅ SKOLAN!?!?!?!?!) Okej, i skolan. Väntar på min finska lärare    Okej, den här smilien är ju jag hela tiden hahahahhaha xDDD Behöver inte säga hur jag känner, kan bara lägga till den där smilien och bah:

YOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej skoja, geezz.... Okajj, see ya! c:

Av Blacky - 10 december 2014 08:05

Hej, förlåt, vet inte vad det ska stå på rubriken xD


Jag fyller 15 nästa sommar xD Jag längtar seeeeeriöööööst.... Vänta låt mig gissa... Det står att jag är 13 år fortfarande???????


Idk. Me is 14 år. Lel lel. lol swa... Don't you dare! >:C


Aja, men hur är det med er, jag mår toppen om nån frågar.... Om nån ens frågar D: Nej men.   



Jag verkar ha världens sämsta liv, ingenting händer här XD   


Jag är på skolan, klart att det inte är kul c: Aaaah, men!?


Jajajajaja, skriv om nåt vättigt!!!! >:c


Ööööhm.... Ööööhhmm......



             ITACHI UCHIHA!!!!



 


Nuuuh, you didn't!! >:c Men har ingenting att skriva om just nu, så det får bli det sista från nu c: HEJDÅ!!

Av Blacky - 6 december 2014 19:52

HAYY!!!! Idag var jag på stan och köpte en klänning c: (bild på klänning och min hamster, bara för att) Kollar dessutom på film, så inlägget blir kort)


   

Av Blacky - 2 december 2014 08:23

Hejsan, igår var jag sååååå mätt att jag inte ens orkade skriva på bloggen O______O


Min stora syster jobbar på en resturang.



Curry House tror jag den hette Owo VI FICK DÅ FREE FOOD XDDD


Vi fick bröd, sen ris och grillat kyckling grejs owo (venne vad det heter)


Min lillebror fick i alla fall sån här kyckling gryt grejs, som typ smakar kockos. Själv tyckte jag det var gott cx


Sen smakade jag på saffras ris. GAD DAMMIT DATS GÖÖD!!!! O______O (har inga bilder för att jag glömde min mobil xD)


Sen fick min bror glass, jag orkade inte nånting owo


Ja, hon jobbar där. (Inte för att skryta männääh.... I'm working at Freddy Fazbear's Pizza)   


Nej geez, jag skämta bara O______O

Måste sluta, min finska lärare är här xDDDDDDD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards