Alla inlägg under juni 2014

Av Blacky - 29 juni 2014 01:21

I dunno, men det känns som en evighet sen jag var här sist O__O

Jag åt Ben & Jerry's Brownie sak.. hahaha, kan inte namnet på den xDDDD Anyway, jag kollade på Evil Dead (en skräckfilm) med mamma och den är jätte bra. Mamma tycker den var läskig, men jag satt där och bah: ''Aha, blod... demoner... När börjar filmen?? ;D''  

Sen blev jag tårögd på scenen när deras hund dog... och när.. kommer ej ihåg xDD    

Och innan kvällen så var jag och köpte lösögonfransar. Dom är blååå cx



Av Blacky - 21 juni 2014 21:50

Vad tycker ni om min nya video?



Men det blev lite fel här och där OWO

Typ, början av videon blev... okej, jag vet inte vad som hände där. O_O Men sen på delen: ''Somebody help me tame this animal i have become'' Så råkade jag skriva ''Somebode''

Och på det där med de 7 ''This Animal'' så råkade jag skriva in ett ''this animal'' för lite O_O jag var säker på att jag la dit 7 stycken OwO

Men aja, annars är videon... min stil xD Ho ho ho kommentera gärna vad ni tycker.

Me Söker Kritik♥

Haha! Hejdå ;D

Av Blacky - 21 juni 2014 14:53

Hej, asså det är så dåligt väder ute D: Man vet inte vad man ska göra :c


Jag sitter just nu och lyssnar på Hatsune Miku Rolling Girl, och dricker kaffe ur denna sak, kopp grejen:


 

PARTY TAJJJMMMM XDDDD

Nej men seriöst nu, har ingenting att göra.... 


StarStable någon? Heter Mira Rainnight där. Star Rider med. Level 9. LOL, kom på nyss vad jag kan göra! XD Spela SSO (starstable online, ni som inte vet vad det är o.o) 

Hejdå, ses nångång xD

Av Blacky - 18 juni 2014 14:50

Sup? Jag har försökt att göra MMD (mikumikudance) videos, men jag failar mest hela tiden xD Jag kan inte göra det! D:

Sitter och lyssnar på musik, har fettigt hår, har ingen ork att duscha O_O

Nu i sommar ska jag få färga mitt hår grönt xD Vet egentligen inte när, men nån gång. LOL

#RandomPic

 

Av Blacky - 16 juni 2014 01:46

Jo juste, jag fick sommarlov i fredags xD Jag var inte med på skolavslutningen. 

1. Det regnade

2. Jag gillar inte att vara nära folk. Känns som att exakt ALLA kollar på mig, fast dom inte gör det. OWO

Men i fredags åt jag också sushi. Mycket gott.

 

Köpte en liten sushi på The Sea Street Sushi Bar eller vad den nu hette OwO Men den här i sundsvall. Och första gången jag var där, så såg jag en in ramad grejs (haha) med en bild på YOHIO och på den stod det att det var den bästa sushi resturangen, och jag bah: Wooaah! >:OOOO 

Okej, men nog om det! Idag så gjorde jag inte så speciellt mycket. Inte igår heller... utom att spela sönder på mina Sonic spel som jag har hos min plastpappa. O.O

Men whatever, idag så var vi på ica maxi för att handla. Jag följde med ofc, för det finns såna här automater som man kan få saker ur xD Jag gick då till Sonic (magnet) automaten.

JAG FICK TAILS MAGNNETER XD


 

Man kan samla på 8 karaktärer, och i varje finns 5 magneter xD

Dom man kan samla på är: Metall Sonic (tror jag han hette OwO), Shadow, Knuckles, Tails (som jag har xD), Sonic, Ägghuvet... WHATA...?! Eggman, Super Sonic och Silver.



Detta är klart nu klockan 02:00. Godnatt xD

Av Blacky - 9 juni 2014 09:47

Tjaaa! c8 

Igår köpte jag en sånhär ''Funrise'' Fluttershy plushi.... sak xD Hon är så sööööööt! Och så ska inte min Pinkie få vara ensam :C Men aa, har inget att göra, är på skolan men whatever, jag gör alltid ponnys på den här Pony Creator och 2 av dom ser ut såhär:

   

Om jag skulle vara en ponny så skulle jag helst vara en alicorn c: Det kanske ni märker OwO 


Aja, ska fortsätta här då, goodbyeee

Av Blacky - 3 juni 2014 08:22

Hej! I helgen var jag hos min plastpappa (som varken har internet eller tv-koppling) så jag satt och spelade en massa Sonic spel. Ni vet, Sonic? Blåa igelkotten? 

Whatever! Sen när jag kom hem, så skulle jag sätta mig vid min dator. Men den vill typ inte funka .-.

Den har inte funkat ända sen jag kom hem (söndag) till idag (tisdag) 


Jo den funkar och så, men det kommer nån jädra flik grejs, som det står (nånting).exe har slutat fungera. Osv.

1. Kommer inte ihåg vad det stog

2. även om jag klickar på OK eller kryss så kommer den upp igen med nåt annat O.O 


What the... ._. Anyway, hejdå, see yah later... maybe...

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards