Alla inlägg under juni 2015

Av Blacky - 11 juni 2015 09:22

'Ellu! cx Först tänkte jag säga: Var f@n får jag all min energi ifrån?! ._. Och sen:


Idag på skolan, bakade vi tårta. Formad som en orm xD Aa, men det är ju bra. Igår på skolutflykten så blev jag så rädd att jag höll på att gråta. Men jag vill inte gråta. Jag känner mig mesig om jag gråter för att jag är fruktansvärt lättskrämd. Kan till och med hoppa till av att se ett löv blåsa förbi.


Ja, men det var en humla som skrämde skiten ur mig. Humlan flög runt mig, jag stog och skrek. Sen sprang jag iväg. Höll nästan på att grina, för att... Well... Ni förstår inte hur rädd jag är... för allt, typ. 


Alla verkade ha en konstig morgon idag. En lärare körde hem igen, istället för till skolan, en annan blandar ihop allas namn, och jag................ Mmmmm, jag vaknade klockan 4 av att min katt hoppade upp till mig. Men guess what?

Hon hade garn fast knuten på hennes bakben xD HOW?! Ingen är vaken?! Hur kunde detta hända? Och btw, hela garn bollen (vet inte vad det är, jag glömmer svenska xD) Låg i köket, så det blev en jätte lång tråd in till mitt rum xD


Den satt så fast på hennes ben, att jag var tvungen att gå till KÖKET och hämta en sax. Jag får aldrig sova. 


Men jaa, tårtan var god? Hejdå? HEJDÅ XD   

Av Blacky - 8 juni 2015 08:07

Ciao! Hola! Hej! Konnichiwa! Hallo! Bonjour! Vänta.... Whut?


Det räcker väl ändå med ETT ''hej''? O.O Anywaaayyys, jag tänkte berätta en sak XD


No shiit... .-. Jag ändrade min ålder till 15 nyss. Nej, jag fyller inte år, men jag tänkte ändra från Yohio till Hetalia, så.... Why not? Jag fyller ändå år nästa månad xD


*host* Jag är 978 år *host*


Igår klippte jag håret och sånt där tråkigt. Men you know what? ;D Idag ska min stora syster åka till Spanien


Det är för att hon ska jobba där. Dat's amazing. Bleeeeeeh XD


OH! Juste! I lördag kväll, så hade jag tråkigt, så jag kollade på.... Guess. No? Ok.... Attack on Titan! xD


Men gud, den är jätte bra, och jag har bara hunnit kolla på 2 avsnitt O___________O 


''Men öööööööh, varför tar det så fruktansvärt lång tid för dig att börja kolla på animes?! ._.''


Jooo, det är så att jag har flera miljoner andra animes jag kollar på ._. Well well, nu finns det inget annat att skriva. Tror jag? K, ses xD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards