Alla inlägg under januari 2015

Av Blacky - 20 januari 2015 08:11

Visst är jag BÄST på att hålla löften? XD Ok, jag ska sluta lova, så går det enklare.


Fast... jag har tänkt på att klippa håret och kanske färga halva till nån annan färg owo


Det får komma, när det kommer isf c:


Nu tänker jag vara weird. Fast jag gillar faktiskt den här låten, så det är inte weird. Tror jag owo



POPIPOPIPOPIPOPIPO!!!!!!!!!! POPIPOPIPOPIPOPIPO!!!!!!!!!!!!! D:<


Ses sen... kanske owo

Av Blacky - 12 januari 2015 08:41

HEJ HEJ, jag tror jag varit borta i flera hundra år nu >.< Sowwy :c


Men jag har seriöst stressat ihjäl mig. Behöver inte säga mer, rubriken sa det, HEJDÅ! XDD

Skoja, geezzz... Jag har klarat alla nätter på FNaF 1 (Eeeeaaassssyyyy)


Och jag har suttit fast på natt 6 på FNaF 2. Det är ALLTID Foxy som attackerar mig. Golden Freddy har typ attackerat 2 gånger tror jag. owo


Men man hinner ju inte hålla på med allting samtidit, det går inte DX Dog fem miljoner gånger. Men NU när jag är på skolan, så klarade jag ÄNTLIGEN natt 6!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIIIIGEEEN!!!!


Juste, alldeles innan nyår färgade jag håret. God damnit, har aldrig bilder xDDD DX


Ok, när måndagen är slut och jag kommer hem, så ska jag ladda upp en pic cx Ska se till att jag bloggar då och då också, inte bara en gång per år xD


Såå... ses sen! Jag lovar XD Hejdå cx

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards