Alla inlägg under november 2013

Av Blacky - 24 november 2013 17:43

Seriöst, vad har hänt? Kolla, jag gjorde ett forum som hette ''TILL WYNF<3'' och jag blev varnad för att jag skrev ''TILL WYNF<3'' och då blev man ganska arg. Och sen på ett forum jag skrev om just detta, så skrev mera om vad dom blev varnade för. Dafuq MSP, vad händer? Vi är inte 5 ;____; 


GO HOME MSP, YOU'RE DRUNK~

Av Blacky - 23 november 2013 14:43

 Fick Golden i torsdags c:

Av Blacky - 13 november 2013 20:30

Hejsan! ;D Nu tänkte jag köra 10 typiska saker om MovieStars (På MSP då) Men det gäller inte alla, för vissa är mogna nog att förstå c: (inget illa menat men jag har ju PMS-.-)

1. Dom i level 0-1 loggar aldrig in efter den första gången dom vart inne. Alltså aldrig...
2. Dom frågar vän på en VIP och tar bort den som vän när VIPet är slut. Lixom dafuq? Räknas inte insidan längre, ni vill bah ha oss för vi e vip -.- En gång (inte så länge sen, typ nån månad sen) tog mitt VIP slut (såklart) då var det jätte många som tog bort mig som vän och en skrev meddelandet: Du är inte VIP längre så jag tar bort dig som vän. ÄR NI SMÅ UNGAR ELLER?! Ja men juste... tänkte inte-.-
3. Frågar en som just blivit VIP om SH eller presenter. Ehh... jag köpte VIP för att jag ville ha saker, inte för att ge er?? Men jo visst, jag kan ge ibland...
4. Många av er leker skit coola, och lådsas vara värsta gangstern och går runt i chattrum och tigger och tjatar om presenter osv.... INTE coolt >:c
5. Tror att forum trådar är hela själva forumet c: Excuse me, but, the forum is that... som HAR ALLA TRÅDARNA D'':<
6. Ni märker att jag är bitchig-.- Nej men xD Den riktiga 6:an: Reklamerar på kändisarnas väggar att kolla era filmer o abs
7.  Många, väldigt många, sprider runt att deras syster har dött. För det första: Du ljuger! För det andra: Om min syrra hade dött, så skulle inte jag sprida runt det för uppmärksamhet-.-

8. Ljuger vääääldigt mycket om ni typ har cancer och allt som helst, för uppmärksamhet. TÄNK på att det finns dom som har allvarliga sjukdommar, och tack vare er, tror ingen på dom!
9. Går jämt i chattrum och frågar: Hur snygg är jag från 1-10? owo
10. Går i chattrum och skriver: Söker pojkvän/flickvän säg 123! Azzå, jag tror du vill lära känna personen först, vem vill bli tillsammans med en främmande person?! Tänk om ni skulle gå ut på torget eller nåt och skrikit: SÖKeR POJKVÄN SÄG 123!! Alla skulle undrat vad du gjort xD
Men i alla fall, tack för du tog din tid o läsa! ;D Om du inte somnat först... Men iaf, tack och hej leverpastej!♥

Av Blacky - 7 november 2013 14:47

Vem sa det? o': Jo jag sa till mig själv, för jag vill inte ens skriva hela tiden exakt överallt, så Black,  HÅLL TASSARNA BORTA FRÅN ALLA HEMSIDOR!!!! xDD


   Vänta.... endast jag som spelat Sonic.exe? Och Slender the 8 pages? o': MEN.... Alla som inte har heart tattoo och princess toes på msp kan köpa, för MSP tog tillbaka dem HURRA!! Själv köpte jag, för jag tänkte lixom: Yolo c:<

Av Blacky - 7 november 2013 14:45

Yesh, Woodentoaster är bra c:< Ömaömaöma jag har tråkigt, det var väl bara det jag ville säga. xDD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards