Alla inlägg under juli 2013

Av Blacky - 24 juli 2013 15:41

Hej! Om mina vänner som jag känner irl (inte msp vänner) Men ja, dom jag känner som har msp det är: mörka sara, Coola-Star14, Maj-lis.11 Och dom som inte har msp som jag känner irl. Jo juste glömde jag nämna Skateprincess<3? Hon e min vän. Alla mina vänner är bäst, men jag skriver inte deras namn ute på internet så jag hoppas dom vet vilka dom e!<3    Have a nice day :)  

Av Blacky - 24 juli 2013 15:41

Hej! Om mina vänner som jag känner irl (inte msp vänner) Men ja, dom jag känner som har msp det är: mörka sara, Coola-Star14, Maj-lis.11 Och dom som inte har msp som jag känner irl. Jo juste glömde jag nämna Skateprincess<3? Hon e min vän. Alla mina vänner är bäst, men jag skriver inte deras namn ute på internet så jag hoppas dom vet vilka dom e!<3    Have a nice day :)  

Av Blacky - 23 juli 2013 17:44

Det var en gång en sten, som hette Sten, som kasta sten och Sten kastades iväg! owo

Av Blacky - 22 juli 2013 14:04

Hejj jag vill till hööks men mamma e inte hemma D:< Hahahahaha okej men jag hade tråkigt hejs svejs! c:

Av Blacky - 18 juli 2013 15:50

Hejj nyss formade jag ögonbrynen det gjorde ont :c Men snyggt c: Vad gör nirå? o': Alltså jag har tråkigt vad ska man göra, kan nån ge nåra tips? c; Herrå!

Av Blacky - 18 juli 2013 15:50

Hejj nyss formade jag ögonbrynen det gjorde ont :c Men snyggt c: Vad gör nirå? o': Alltså jag har tråkigt vad ska man göra, kan nån ge nåra tips? c; Herrå!

Av Blacky - 17 juli 2013 17:50

Glömde blogga när jag fyllde år och fick biljetter till en Yohio konsert :c Men aja det var kul att jag fick bijetterna c: Längtar längtar xD Finns inget mer att skriva så hejdå c:

Av Blacky - 11 juli 2013 16:40

Hejsan! c: Idag firade jag min födelsedag i Finland (Nej, fyller inte år idag utan på lördag om nån missat det)  och

imorgon ska vi åka hem till Sundsvall igen c: Va nice asså! ;-D    Men av min mormor så fick jag: En rosa handduk (duschhandduk), strumpor, godis, sminkväska och en mascara c: Från min morfar: PENGAR!! c: Som jag köpte vissa saker med: Rosa väska, en kofta med katter på, och BB cream. Av min moster och hennes lilla dotter fick jag: en tröja, ett rosa armband och en sån där halsduk? Jaja vi åt tårta också (jordgubbstårta) och kakor och drack cola c: Och sen snackade jag med nåra kompisar på skype lite nu också men dom verkar inte svara nu? o': Aja det var väl allt HEJJDÅ!! c:




Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards