Alla inlägg under mars 2015

Av Blacky - 31 mars 2015 10:07

Hej c8 Som rubriken säger, jag är en Shawol c: Alltså jag är ett fan av SHINee c: Jag har inte lyssnat på de jätte länge, kanske i bara 2-3 månader o.o Men jag har lyckats lyssna på flera av deras låtar den tiden XD


Ni som inte vet vilka SHINee är, det är en koreansk pojkgrupp (säger man så? o.o)


Lucifer var den första låten jag nånsin lyssnat på. Här är den ;D




Jag älskar den fortfarande O.O Fråga inte vilken som är min favorit låt.... för jag har flera stycken, det går inte att räkna xD


Jag är väldigt hungrig, alltså, min mage har kurrat länge och flera gånger några sekunder efter varandra och jag bara:


STFU!!!!!!!!!   


Haha, aa, men, vad, många, kommatecken, borde, jag, sluta,? 


Vet inte vad det där var, men hejdå, jag är hungrig DX xD

Av Blacky - 25 mars 2015 08:59

Aa, hej, sitter på skolan. På? O.o Och jag känner mig fortfarande fett dåligt. Det är därför jag är här, hehe.


Nej men jag trodde seriöst att jag blivit bättre, för att jag var pigg och sånt igår och imorse, och sen när jag kom till skolan; Jag får ont i halsen och är hängig och grinar...


Psschht..... jag grinar inte alls det <.< Det var bara ett talesätt... Eller nåt... Hoppas jag... Men det jag menade med grina var att min kropp typ gråter, för att den är så hängig... :c


Men hey, det kunde varit värre, jag kunde slått huvudet i väggen. ;D Fast.... det hände igår kväll... Gör fortfarande ont dock :c


Jag ska inte klaga, jag slutar skriva nu, måste snyta mig and stuff.


bajj bajj

Av Blacky - 22 mars 2015 17:51

Hej, i helgen var jag hos min plastpappa som inte har nåt internet osv osv.


Först av allt... Läs inte mitt tidigare inlägg "Saker och fler saker" (tror jag att den hette?? Bad minne) Om ni inte sett, eller inte sett så långt på den här animen Death Note. Jag är mästare på att spoila en massa utan att veta om det XD Fast jag är rätt säker på att ALLA på hela jordklotet har sett den, bara för att jag är så himla efter owo


Det var inte det jag skulle prata om, nej. Jag blev sjuk förra veckan, jag tror i Fredags. Jag är fortfarande sjuk, jag tror det är värre än förut.


Aja, stannar hemma imorgon dåh. Jag vill bara ha glass just nuuuuuuuueeeeeee, håller på att dö annars ;_____; 


Min hosta tar kål på mig, min rinnande näsa ska bara... ehum... rinna HELA tiden? XD Mitt huvud gör ont, jag är hängig och fryser. Min hals gör ont också. Fast det är pga hostan.


Det känns som om jag bara vill ha uppmärksamhet,  och vill att folk skriver typ "Naww, stackarn, krya<3" Men nej, det vill jag inte, because I'm to strong for you! C:<


De första dagarna jag varit sjuk, så sa jag till mig själv: "Jag VÄGRAR att gå och bli sjuk!!" Men jaa, det verkar som att jag blev det, men annars är jag OK (Because I'm to strong for you!) 


Ahaha, men seriöst, vi ses när jag börjat bli bättre. Vi säger så, ok ok? Bajj bajj then c:

Av Blacky - 19 mars 2015 08:22

Hej, inga saker xD


Men nu måste jag vara lite seriös, va? Igår kväll kollade jag ut på Death Note (Ni som inte vet DET E EN ANIME)


And.... I didn't like it O.O 'Cause i loved it XD Nu förstår jag hur ni känner er, ni som säger att ni känner er halv död innombords när ni kollat klart på en anime.


Själv har jag ALDRIG kollat klart på en anime xD (förns igår) Jag börjar kolla, sen kollar jag inte på den förns flera miljoner år senare, så jaaa.... det är typ därför jag inte kännde mig halv död xD


Jag kollar på 2 animes (det var 3 från början)


Naruto Shippuden, Bleach och Death Note. Jag började med Death Note för att den var kortast, tänkte ta och börja kolla lite på Bleach igen, nu när jag inte har Death Note i ansiktet xD


Hur många gånger har jag ens sakt Death Note? OwO


Bara jag som seriöst skrattade när L dog? O.o Bara jag? Jaha ;_____; I'm forever alone, hating L ;____;


TEAM KIRA FOR DA WIN >:D Eeeeh.... Light levde längre än L så jag... ska... hålla tyst osv. O.O


Yagami? I'm a gay? O____________________O BEST NAME EVER >:D


Sluta prata Death Note, asså, irriterande jag! >:c


Ehh... Aaaah... vad ska jag prata om dåe?! DX Ok, hästar, awe yeaaah >:D Nej men seriöst, herrå ses nån gång   


(Tänkte by the way att ta en RIKTIG smilie, men det blev en bit tårta ist, råkade trycka fel och är för lat för att ta bort owo)

Av Blacky - 3 mars 2015 21:11

Hej hej, denna vecka har jag sportlov xD Men iaf, idag var jag med min kompis som jag inte har träffat på evigheter. fett kul XD Vi kollade på film och sånt owo


Nu kollar jag  på trolljägarna med min mamma och bror. Och det började nyss bye xD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards