Alla inlägg under juni 2013

Av Blacky - 30 juni 2013 16:54

Tjenixen Blackisarna!! Jag träffade YOHIO på elgiganten idag, fatta vad snygga kläder han har! Jag var så blyg, vågade inte säga ett sk*t! c: Sen tog min mamma en bild på oss och (eftersom han e kort och jag hade klackskor) båda hade solglasögon och han såg så kort ut gemfört med mig (jag e 12, snart 13 och han e 17, snart 18) xD Snäll han var, att vänta på att jag kom till elgiganten. Älskar hnm!<33   

Av Blacky - 29 juni 2013 19:41

Mamma gjorde egen mjukglass, och jag måste snart på toa men jag tycker det e gott med glass c: Herrå har inge mer att skriva c:

Av Blacky - 28 juni 2013 15:07

hej Blackisarna! c: Jag vill ha tbx MIN egna dator så jag kan ladda upp videos och sånt för jag kan inte på mina föräldrars tröga jätte laggiga datorer D: Men aa, ska jag berätta en hemlis?   Jag får damp på folk som skriver fel. Jag kan skriva andra saker också:


1. Är rädd för mörkret


2. Jag gillar konstiga, coola, snygga kläder c:


3. ÄLSKAR rosa och pizza c:     Det var allt jag ville säga, hej då!! c:

Av Blacky - 27 juni 2013 12:11

Ja jag lyssnar på YOHIO, och jag älskar honom!!!!!!!!!! Det finns många fler! Om du inte gillar YOHIO.... Då kan jag inte göra nåt åt det, men ett tips: läs inte vidare! c: Vilken låt är bäst av YOHIOs låtar? Jag tycker alla! xD Jag har Break the Border, har ni det, den e jätte bra! Love it!    Igår köpte jag kläder, ganska konstiga med snygga och coola xD      Har inge mer att skriva så hej då! c-:

Av Blacky - 25 juni 2013 13:33

Hejj!!!  Idag vaknade jag... vid lunch? Tror jag... Men, ja jag tog en dusch och torkade håret o fixade lite. Har också sminkat mejj med lite rosa för jag älskar ju rosa.     Åt också glass ju! Min favvo glass är sandwich! xD Vad är eran favvo glass? 

Av Blacky - 24 juni 2013 21:01

Jag har en gilla sida på fb. Jag heter Black Diamond Girl där, skulle va kul om ni gillade c:

Av Blacky - 23 juni 2013 16:24

Min bror o jag ritade av våra händer med olika färger xD   

Av Blacky - 23 juni 2013 11:52

Jag lovade, om jag fick minst 2 prenumeranter på YouTube så skulle jag göra en videoblogg. Och min bff (mörka sara) prenumererade på mig, och hon var den andra prenumeranten ;-) Men jag behöver först min dator (som e på lagning) för att kunna göra videos D-;

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards