Alla inlägg under maj 2014

Av Blacky - 30 maj 2014 20:22

Tja, sitter och kollar på The Grudge (En skräckfilm) och äter popcorn, choklad och dricker fanta. >:D



     
Nu börjar det roliga i filmen, så see yah later >:D

Av Blacky - 29 maj 2014 13:20

Hej, kommer inte på en rubrik nu, haha O_O

Vi var ute, och sånt. Vet inte hur jag ska förklara xD


     

BEST PICS EVER JUUU!!! XDDD Speciellt den sista.

Efter när vi sprang runt i skogen, så åt vi glass. jak ok mami tog den nya magnum saken och min lillebror daim.

Det var jätte många människor där, med hundar! Man såg för det mesta samma ras överallt och alla är svarta, några är bruna. Den enda vita hund var en vit pudel.

Är icke rasse, men det var så det var xD Söta söta söta söta hundisarrrr!!!♥

  Vet inte vad jag mer ska skriva, så jag slutar här. Byyee

Av Blacky - 29 maj 2014 11:08

Sup? Det är fruktansvärt varmt ute D'': Åt nyss lunch, har inte mycket att skriva, så lägger ut random bilder.


       

Sen flätade jag håret

 

Anyway, vi ska snart gå ut... nånstans. Haha jag har inget liv. :c

Goodbyyyyeee seeeee yaaaah laaaaaaaaaaateeeeeer mejbi. xD


Av Blacky - 28 maj 2014 21:07

Hej, nyss promenerade mamma, jag och lillebrorsan till coop för att köpa mjölk. 

Gissa vad? Vi ville ha munkar >:D HAHAHAHA här är en bild på en halv jordgubbs och en chokladmunk.


 

''Hörru, duu!!! Varför har du en halv jordgubbs munk?? Du hatar jordgubbar, öööh!!!! D'':<''

Nej inte, vi köpte 3 munkar (Jag och lillebrorsan tog 2 choklad och en jordgubb, eftersom att mamma inte äter munkar, så åt vi halva var.)

Haha, jaja, jag kollar bara på lite PewDiePie, han är AWESOOOOOOOOOOME!! xD

Aaah, hejdå!

Av Blacky - 28 maj 2014 07:17

Hej hej, idag är det onsdag. Ok?

Igår kväll lyssnade jag om på en låt som jag hade lyssnat på för några år sen, men då tyckte jag inte att den var bra, men det verkat ändrat sig. Lol. cx



Den är ju jätte bra c: 

                                  Hejdå

Av Blacky - 24 maj 2014 15:09

Hejsan idag var jag på stan med min mamma, för att köpa nya kläder till mig (Jag har inga kläder annars, buääh D:)

Och jag köpte dom här kläderna OCH Monster energi dryck saken. OwO Första gången jag dricker den, lol c:

 

Monster köpte jag på... vänta... HAHA omg lol, den finns väl överallt? XD

Tröjan köpte jag på H&M 

Shortsen köpte jag på New Yorker.

Daaaaamn, monster är god ;__; FÖR GOD!!!! D'': Anyway, vi åkte till ToysRus för att kolla en sak... Men det fanns inte, så vi åkte och köpte glass, och åkte sedan hem. 

Hejdå

Av Blacky - 23 maj 2014 17:28

Haha, hej, jag vet INTE varför jag var borta så länge >XD

#RandomPIC!!!

 

Vad göööööörs då? 

Anyway;

Idag när vi åkte taxi påväg till skolan så kollade jag upp på molnen uppe på himlen. Gissa vad?

Jag såg ett moln som såg EXAKT ut som Tails Doll! XD

 

Ni som inte vet, så är Tails doll en creepypasta, blablabla... HAH XD Eller... det var länge sen O_O Oh!

Jag har inget liv, lets talk about min mobil som har 29% kvar av batteriet c:

 
Vilken gamal game boy jag har cx Brukar ofta spela på den, men har inga andra spel än ''Tetris'' >:c (Mammas gammla, jag har INTE varit inblandad... *springer iväg*)

No but seriösley så vet inte jag vad jag skriver O_O 

Good bye, and have a trevlig helg >:D

Av Blacky - 16 maj 2014 19:08

Nu är det fredag, det vet ni ju.. tror jag >;P HAHAHAHA nej men, aah jag kollar på Röjar Ralf och äter godis och sånt.

Annars är det ingenting c:

   

Älskar godisråttorna c:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards