Alla inlägg under januari 2014

Av Blacky - 29 januari 2014 11:50

Jag gjorde klart 8:an till 12:an c: Yeey cx Meeeeeen... Jo jag hittade 13... MEN VAD STÅR DET!? >:c Varför ska det alltid vara så små bokstäver!? :''c Man blir såååå.... FÖRBANNAD! >:c Det med men jag tänkte på ''ledsen'' owo Men whatever jag SKA göra klart den. Och OM jag skulle ha dumma dåliga synen för sånt till exempelt att  läsa. Då skulle jag seriöst dö... Bara skrika ut i skogen bara: KOM OCH TA MIG, JEFF!!!♥ o:< Kanske lät lite.... aah... ni fattar xD Menar inte det o: LOL Hejdå igen cx

Av Blacky - 29 januari 2014 11:35

Hejsan svejsan bloggläsare cx Om jag nu har några kvar, pga lång inaktivitet eller hur det nu stavas xD Just nu är jag på skolan, och jaah.. Inte bästa ever men jaoo det får bli så. Och för FÖRSTA gången på flera år är jag HELT utan nagellack på skolan c: Hurra cx Men nyss fick jag nåt jvl papper. :'o Det är nån Västergötlands grejjs. Först började jag gråta pga att jag inte fattade vad jag skulle göra... Men sen gick det i gång och jag bah:

''Det här var inte svårt cx''

Efter det när jag skulle leta efter 8:an så börja jag gråta... igen.. Pga ATT DUMMA SIFFRORNA INTE STÅR TYDLIGT OCH ATT DOM ÄR FÖR SMÅ!! Jag kan inte se ett shit... Men owhfiourhoehoih faan måste MÅSTE göra klar den. :/ 

Kommer dö pga detta... VARFÖR gör dom inte bara siffrorna SYNLIGARE och LIIIITE större?! >:c

Farvääääääl c':

Av Blacky - 24 januari 2014 13:28

Förlåt att jag inte bloggat å VÄÄÄLDIGT länge xc Men jag var tvungen att lyssna på Eminem cx Bra ursäkt Bläki, du kan skriva och lyssna owo Lyssnar på honom nu också cx Åååh min dröm är att bli stor som han D: Och få stå på scenen och uppträda MED EMINEM!! >:O Åh det skulle vara nånting xc Ska rida idag c: Yeeepp cx Men kommer inte på nåt mer att skriva utom det owo

HEJDÅ C:

Av Blacky - 2 januari 2014 21:42

♥♥Hejsan♥♥Lixom♥♥Nu♥♥Dricker♥♥Jag♥♥Te♥♥ 

Ni: SLUTA SKRIVA HJÄRTAN EFTER VARJE ORD!!!! >:c

Jag: Det va bah ett skämt D:< Ne men hihi hade tråkigt cx Har inget att skriva cx Men gott nytt år då? c: Kanske lite sen men DATORN LAGGAR FETT MYCKET och jag var trött c: Ska jag säga som var pigg alla dom dagarna, men är trött just nu owo Aja hare göööött c8

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards