Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Manligt?

Av Blacky - 7 maj 2015 08:16

Hej, idag tänkte jag skriva om en sak som jag hörde på radion på väg till skolan. (Rock klassiker såklart, det är det ända min chaufför lyssnar på, jag gillar inte rock klassiker)


Och det var att skägg är mode. Har man skägg så är man manlig. Vet ni vad män utan skägg har för grupp-namn? ''Kvinnor''.


Alltså vaf@n människor?! Blev så ledsen och sur. Alltså, bara för att en man har skägg, så är han helt plötsligt en kvinna? Jag tappar respekten för mänskligheten.


Jag menar... Jag själv föddes som en ''tjej'' så det är inte mitt fel att jag inte kan få skägg?


Vad är egentligen manligt/kvinnligt? Transfober bara trycker ner andra, för att det inte är OK att vara en tjej om man är född med kill-delar, och kille om man är född med tjej-delar.


Fyy på er! Anyway, ska försöka att inte klaga så mycket, men seriöst, det där störde mig såååå mycket.


Försöker skriva nåt positivt i nästa inlägg ^^ Men det blir svårt, har nästan inget att skriva om... Ajaja, vi ses.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blacky - 31 juli 2015 16:39

Hej c: (ett väldigt kreativt sätt att hälsa)   Igår kväll (eller natt/morgon) Så var jag uppe till klockan 3. Jag tänkte precis sova, tills alla lampor och elektricitet slocknade (BRA att man kommer ihåg vad det heter också .-.)   Jag hoppade...

Av Blacky - 22 juli 2015 19:58


Haii haii! cx   Igår åkte jag ner till Stockholm. (Mamma har nästan ALLA bilder utom en på sin mobil, och hon har inte lagt upp de så att jag kan använda de >:CCCC)   Jag var först i Furuvik och kollade på djur. (mamma tog kort på en massa...

Av Blacky - 18 juli 2015 12:35


Haii! Förlåt för att jag inte skrivit nåt från min födelsedag Dx   Ni vet när ni fått pengar i present och sen säger: "Mamma, jag vill ut och köpa nåt för mina pengar." Sen slutar det med att man köper med mammas pengar xDDD   Anyway, på min ...

Av Blacky - 1 juli 2015 13:21


Aaaaaaayyyy, jag är tillbaks! XD   Aaa. Eeerrrhhmm..... Jag är hungrig.    Anyway. Jag har inte gjort nåt speciellt än så länge c:< Förutom att jag spelade Attack on Titan Tribute Game, och jag....... Aaaaaa, men jag är proffs..... på att bl...

Av Blacky - 11 juni 2015 09:22

'Ellu! cx Först tänkte jag säga: Var f@n får jag all min energi ifrån?! ._. Och sen:   Idag på skolan, bakade vi tårta. Formad som en orm xD Aa, men det är ju bra. Igår på skolutflykten så blev jag så rädd att jag höll på att gråta. Men jag vill ...

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards