Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Blacky - 6 maj 2015 08:15

Hallojj, idag är det onsdag! Näe, jag som trodde det var tisdag...



Men i alla fall, när jag åkte komuntransport till skolan, så hörde jag på rock klassiker att folk dött på älderboende av hallon.


Sen kommer jag med min risifrutti XL (med hallonsylt) Och bara: Nu är jag rädd för att äta det här O.O


Men jag åt upp den. Jo men juste, i måndags var jag på biblioteket, och lånade Soul Eater xD


(Typ allt annat manga har jag antingen läst ut, eller så fattas nån bok, till exempelt DN Angel. Bok 8 har fattats hur länge som helst. Gaaah!)


Fast det saknades bok 1 av soul eater, men who cares, jag fick ta bok 2-9 (10 verkade också fattas) Men det är lugnt, jag har kollat på några avsnitt av Soul Eater förut. För nåt år sen... Kommer inte ens ihåg vilken avsnitt jag var på. 4 kanske?


Kanske ska börja med Fullmetal Alchemist igen? Pffffffft. Again. Alltså första öppningen till den animen xD 

Jag har läst FMA förut (några år sen) Men orkade inte mer än... hur många böcker? Inte mer än 5 iaf. Venne varför.


Ajaja, jag har tråkigt, är på skolan (tog med 5 böcker av Soul Eater, resten är hemma.)


Ska kanske läsa, ses.

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards