Alla inlägg under mars 2014

Av Blacky - 31 mars 2014 18:15

Tjeiiiina c:

Idag gjorde jag lite udda saker med mina strumpor O.O

 
EN GRÖN OCH EN LILA ;D Tyckte bara att det skulle se bättre ut så cx

 
Muffin vill också vara med c: Hon sover. Hon sover än c: Hejdå c:

Av Blacky - 29 mars 2014 16:43

Jupp, kom inte och säg att jag är värsta fjortisen som går och köper 1.000 kläder och smink om dagen c: Förlåt, men... BLÖÖÖH ÄR HUNGRIG!!! D'': 

   

Bikinin... Är blå o.o Jag älskar rosa, men blått är så himla fint!!! Blått är flått   

Koftan är vit, och sen har den massa bilder, men jag seriöst älskar dödskalle katterna på den ♥

Sååå cool O.O Mmmh... Kay, drar nu, ses c8

Av Blacky - 28 mars 2014 15:23

Hej idag är det fredag. Det visste jag, och inte du >:D Nej men OwO

Jag fick 2 klubbor nyss ;D (En ''Candy Apple'' och en ''Cotton Candy'' och jag sitter och slickar pappret, jag är så sugen på dom nu, men kanske ska vänta till... I dunno... EFTER MATEN!!!!! HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAH ÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DOM HÄR KLUBBORNA!!

 

OMG, jag vet inte varför men jag gillar Happy Tree Friends O.O DET KOM FÖR NÅT ÅR SEN NÄR NÅN SA ÅT MIG ATT KOLLA! D:< Men iaf, dethär är min favorit på HTF:

 

Nutty är så himla söt O.O Som socker, HAHAHAH! >:'DD Okej, men lalala, han är söt som socker, och äter så himla mycket... socker O.O Har inget liv c: Hejdå ;D

Av Blacky - 27 mars 2014 14:20

Hej, asså seriöst, det verkar som att jag INTE har en bra dag!

Jag sprang in i min killkompis, och då bröt jag nageln... Ungefär på mitten. Det började blöda, så jag fick plåster.

Men hela dagen idag har jag alltid råka göra nånting så jag skriker till. Alltså, jag råkar slå till nageln i bordkanten eller nåt sånt. Men sånt är livet... antar jag... Anyway, snart är det helg! Och NÄSTA VECKA FÄRGAR JAG HÅRET BLÅTT!!

Längtar så FRUKTANSVÄRT mycket♥ Kommer bli kul ;D c:

Av Blacky - 27 mars 2014 07:10

Hej, igår natt (eller idag eller vad jag nu ska säga) Då hörde jag att katten lekte i mitt rum. Jag gillade ABSOLUT inte att han störde mig, så jag gick upp, för att ta ''leksaken'' han lekte med under bordet, och kände... Det var nån konstig mjuk päls på den här... Då släppte jag..

Sen kände jag på den igen, DEN HADE ÖRON!! Fort som tusan tog jag upp den. Det var hamstern! På nåt sätt hade katten lyckas öppna upp buren och leka med henne. Hon satt helt stilla i min hand. Hon hade inga rivsår/bitmärken så det var bra. Hon var bara väldigt rädd. Det var jag också, jag grät. Sen la jag tillbaka henne i buren, och stängde dörren, i rummet hon var i, så inte katten kommer in.

Men det är lugnt, hon sprang i sitt lilla hjul för ett ögonblick sen, allt är OK ;)

Av Blacky - 25 mars 2014 15:09

Ja, Tisdagen är fluffig c: Ne, men kom inte på en bra rubrik D: 

Men idag på skolan var jag och mina kompisar med vajandja ok läkttä. STAVA!!! Med varandra och lekte* Men vi lekte typ inte, vi brottades O.O Vi är bara 2 tjejer i klassen, men jag var med... några andraa O.o Mhmhm, sen kom den där p12:an... (ja han är 12) Men han är helt störig, alltså, han är kär i mig, men jag förstår inte, men jag gillar inte honom, för att han flaxar med armarna, skrattar överdrivet åt sånt som inte är kul, och vill typ hjälpa mig att slå mina killkompisar med kuddar. Men ingen verkar gilla honom, kan tycka lite synd... Men SERIÖST man leker INTE cool, och man ska INTE lådsas vara nån som man inte är. Han tog av tröjan också, fyy. Alla killarna där bara: Sätt på dig tröjan! 

Okej, nog om det, jag äter en klubba c: Sen fick jag en tidning också c:< KOLLA ;D

   

Mwhhh, YOHIO och Luna är lika söta♥ Älskar dessutom hundar. Hehe. Jag vill ha en sibirean Husky (ASSÅ JAG KAN INTE STAVA!!! D:<) Men får inte, för vi har 2 katter och en hamster och... Vi har inte tid D: Blööh xc

Av Blacky - 24 mars 2014 19:27

HEJ ÄTER VATTEN MELON

 
Förlåt, åt redan av det innan ;__;

PÅ TAL OM MELON!!!! Eller nej... DET HAR INGET MED DET ATT GÖRA!!!

Vet nån var det finns bra, knallgröna linser? Ni vet linser? Som man stoppar upp i ögonen och sen, MELON! Nej men WAAAH är trött D: Seeeeee yaaaaah! c:

Av Blacky - 22 mars 2014 15:37

Hej hej, idag skulle vi bara på en loppis på stan, och köpa... Inget fanns där, börja köpa på andra ställen, mwehehe >;D


Först köpte jag en sån här ljus foundation. Eftersom att alla mina var för mörka för mig OwO
Sen köpte jag också en sånhär vit foundation svamp sak. O.O Båda köpte jag inne på H&M
Vi gick sen in på cubus och köpte... Jaaoo, underkläder, jag tänker inte visa bilder på dem, men jag kan typ förklara. KÖPTE 2 STYCKEN BH (Har inga annars owo) Den ena är rosa, med typ paljetter. Och en neon grön typ, också med paljetter. Skit snygga O.O Sen tro... urs, jag hatar det ordet... MEN nederdelen lol. Den är ljusrosa med vita stjärnor, vit spets, och med mörkare rosa knappar (2 knappar)

(Minns inte riktigt var jag köpte nästa) men jag köpte ett grönt läppstift. PAHAHAH Viva la diva tror jag att det stavas? O.O Eller så var Viva och la i hop som ''Vivala diva''. Tyckte mitt var finare cx Men den är nummer 118 Moon Walk >:D Jag har ett till läppstift därifrån, men den köpte jag inte idag, så den hoppar vi över OwO

Vi var klar. TRODDE MAMMA!! >:D Sen gick vi in nånstans och köpte en Minecraft tröja där det står ''Like A Boss'' och sen så var jag och köpte min ALLRA första Victoria Secret Body Mist. Alla jag luktade på (är ganska kräsen på lukter) Annars var dom äckliga, för starka, för svaga... jaa. Ni fattar. Men jag har en favorit. MIN BÄJJB!!!!♥ Pahahah, har inget liv OwO

           

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards