Alla inlägg under april 2014

Av Blacky - 29 april 2014 10:57

Är fortfarande på skolan, men efter en lektion gick jag in på toaletten, för att det gjorde jätte ont i magen (och för att jag inte haft mens tidigare på månaden owo) så jag drog ner byxorna, och ja... Jag ser 2 små fläckar i trosan. Röda. Mens of course.


Varje gång jag får mens, brukar det komma ungefär några fläckar, men sen kommer värsta vattenfallen, så det är bra att jag har på mig svarta byxor OCH hade med 2 stycken bindor. xD

Aj, mensvärken värker hårt D'': Ok, onödigt, men har ju inget mer ''intressant'' att skriva om så, varför inte ta upp det? OwO

Hajjdå, jag drar c:<

Av Blacky - 29 april 2014 08:53

Hej, den låten är jätte bra cx Faktiskt min favoritlåt o:< Men of course älskar jag den originala, om man nu ska säga så. haha xD 

Ps. Är på skolan, så det är därför jag gör såhär D:

Pps. Jag har inte gjort nåt idag utom att gråta, som jag ändå gör varje dag/kväll

Ppps. Det var onödigt skrivet av mig, sorry xDD


Jag har bara inget liv. OwO

Av Blacky - 26 april 2014 15:20

FÖRSTA gången i hela mitt liv, har jag idag smakat på denna glass:

 
MIN NYA FAVORIT OCKSÅ XD Ok, jag älskar glass lite för mycket, men seriöst, denna var fruktansvärt god O.O

Fick smaka en av mamma också hon köpte denhär:

 

Har ingen bild av min mammas glassimoj men det är denhär, Chunky Monkey c: Som sagt: Jag ÄLSKAR glass... *lutar mig mot er med ett flin* Nej men owo. Den var också fett god c:

Av Blacky - 25 april 2014 21:24

Jag saknar våran andra katt som fick flytta bort från oss för han pissa inne :c

HERE IS THE MODEL CAT WITH DA BIG MAGE SOM NÅR... ända ner till golvet OwO

   
HE'S CUTE!! And i miss him</3 Why am i... SLUTA MED ENGELSKAN!!! TACK!! Aja, men jag åt nya Chese Stars och dom är fett goda. Yum   

Av Blacky - 22 april 2014 22:06

Hej, jag brukar ofta säga såhär till Talking Angela:

Apples are red... kitties are blue... WTF IS GOING ON WITH THE BLUE KITTIES?!?!

Hon lixom bah: Wut? O_O

Bilder på mina katter och så, vi hade kul. PS. KANINERNA ATTACKERAR!! D:

         

Som ni ser på den sista bilden, är min hamster med ^^ Wiiih ;D Men ja, idag åt jag nån konstig makaronlåda med kött grejsimojs, det var gott. Vegitarian?! Förlåt, jag orkade inte, jag liksom bara:

AAAH I CANT TAKE THIS ANYMORE, SNÄLLA LET ME GOOOO!!! *börjar sjunga* ~Let It Go! Let it go!~

OW! Glömde att jag skrev! D''x Ska bara ladda upp två bilder på en chatt med Angela xD Ganska normal chatt, för mig OwO

      PS. Förlåt för dom fula orden v_v

Av Blacky - 19 april 2014 17:12

Jag och mamma var och kollade på den igår, på bio. Sorglig slut ;'c Vi kollade på den på kvällen, så var för trött för att skriva då, och idag har inte datorn funkat som den ska... typ xD Men kommer inte skriva av filmen, ifall ni som inte har sett den, ska se den ;D Anyway, den var fett awesome!!!

Jag åt godis då, men sparade resten för att jag inte orkade. Sen tog allt godis slut idag, så jag fick värsta panik, AAAH!!!!! Anyway, haha hejdå >XD


Av Blacky - 17 april 2014 18:03

Ja idag började mitt påsklov c: Och jag fick ett jätte gulligt Hello Kitty påskägg cx

 

Ni ser den där Kitty godiset (längst upp, den där mer socker täckt om man säger så) Jag avskyr sånt godis D:

Av Blacky - 16 april 2014 17:25

HAHA vi åt, jag åt rester, och mamma lagade mat, den var typ färdig. (eftersom jag är vegitarian, så äter jag inte det mamma lagat idag, för det finns korv blandad i potatis owo) 
Sen blev det konstigt OwO

Lillebror: Vad ska vi äta?

Jag: GRIS LUNGOR!!

Lillebror: Wahh x_x

Mamma: Korv...

Lillebror: MED BRÖD??!

Jag: MED KO TUNGA!!! >:D

Sen satt jag och sjöng såhär: AAAAAH LILLA NOFF NOFF, LILLA NOFF NOFF AAAH!!!! (för jag kallar min andra katt för Noff Noff) Då började han headbanga, så jag satt och skrattade sönder haha xD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards