Alla inlägg under augusti 2014

Av Blacky - 29 augusti 2014 20:18

HEEEEEJ IDAG ÄR DET FREDAG!!!! Ops... caps O___O


Men jag har AAAAAAAAASS tråkigt! Äter bara popcorn och gör ingenting xc Utom att skriva på bloggen... som jag gör nu xD


Men vi har ingen fanta... INGEN FANTA?!?!?!?!?! DET ÄR JU SKIIIT DÅLIGT JUU!!! Jag skriker lika mycket som jag skriver med caps.... WHY??!?!?!??!



Anyway... NO FANTA?!?!?! SERIÖST?!?! God damn it    R.I.P mig. Nej men, man dör inte om man inte har fanta... hehe... Eller? o;


 


Den här bilden tog jag... ääh... INTE VET JAAAAAH!!! ;D


Well, det var på en skoldag iaf O_o Minns inte riktigt vilken OwO


Ska tråka ut mig själv nu, häjdå     Phahaha, jag kom just på en sak.... Varje gång jag har tråkigt så fjantar jag runt xD Jag studsar och springer och BLAAAAH!!! Var får jag energin ifrån? XD

Men nu på riktigt... HAJJDÅÅÅH!! C:

Av Blacky - 25 augusti 2014 15:59

Hej! I lördags så sov jag hos min plast pappa, då tog inte jag med ansikts produkter, och en dag senare så har jag fullt med finnar :c Jag har en lugg som täcker pannan, men hakan då?! xc


GAAAAAAH D:


Men ja, ses c:

Av Blacky - 21 augusti 2014 16:03

Hejsan, idag var det andra dagen på skolan. Urs, det hände nånting jätte dåligt på skolan. 



Jag var på väg in till skolan på morgonen, men då snubblade jag på en stor sån här metall golv med fyrkantiga hål (vet inte vad de heter, men ni fattar hoppas jag) och slog i mity höger knä (som jag redan haft ont i) jätte hårt och skrapade upp det. Det gjorde skit ont och jag kunde knappt gå. Satt typ bara ochh grät.


Aja, det kunde blivit värre, kunde brytit av knät.


HEJDOOOH C: :C

Av Blacky - 17 augusti 2014 18:16

Lägger ut lite bilder, annars blir det lite tråkigt c; Ja, jag åt OSTSOPPAAAH!! xD


         

Av Blacky - 17 augusti 2014 17:13

Tjenare! Det var ett tag sen jag var inne på bloggen. Och min SSO blogg... ÖÖÖH, har inte tid, jag orkar inte hålla på med en spel-blogg och em helt vanlig. Kanske ska ta bort den ;D Vem försöker jag lura? Jag ska ta bort den lol


Men skönt att vara tillbaka. 


Min sommarlov var iaf sådär... Jag vill helst inte vara ute när det är soligt och varmt... en gång brände jag faktiskt armarna :c De blev knall röda och sved D: Det är därför jag inte gillar sommaren. Pga solen och värmen c:

Men vi ses då ;D Hejdå!


Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards