Alla inlägg under november 2012

Av Blacky - 11 november 2012 20:17

Jag vill åtminstone smaka av denna tårta! 



               Såklart att man blir sugen på den ;)

Av Blacky - 11 november 2012 16:41

Ja men alltså ingen ger någon present från önskelistan! Jo kanske dom man känner irl men annars inte! Det här är jätte taskigt så det är därför jag ska sluta. Har inte fått present på över 2 eller 3 år. Hejdå då om ni inte bryr er :(



   Här är åtminstone jag i min nya stil. Ja jag är vip igen! D: Och nu ska jag sluta kanske då nu när jag e vip :(



   Vill bara inte att ni ska se texten på denna bild så jag tog miniatyr. D:

   Nu när ni endå inte bryr er fast nja... hur ska jag kunna veta om ni ens bryr er? Jaja men liksom här är jag, level 7, har ett husdjur från tidningen och är vip som ska kanske sluta. :(  Skullebetydaa guld om ni kommenterade. :(







       Den där JB artbooken är inte min men den har allt ni behöver veta och jag vill bara veta vrf ni hatar Justin? Det var allt för mig då...

Av Blacky - 11 november 2012 14:56

Tjenare bloggisen nu har jag haft ruskigt kul.... ja när jag tog bilden på rosakvinan1 och mig Black Diamond Girl.



                                              Här är vi ju! :D Nu ska jag bara visa en bild till som ni kommer att gilla! Säkert men i alla fall ska jag visa den men visst är vi väl lika? xD



  Ja här är vi igen då!  Så kul det är på msp. och jag kanske ska ta mer bilder på mig och rosakvinan1, om hon vill så. xD

Av Blacky - 10 november 2012 23:04

Hej! Justin Bieber är en helt vanlig kille som fick sin dröm uppfylld och nu kommer ni och förstör den för honom! Ni mobbar ju honom! Han har inte gjort ett skit mot er men ni bara springer runt och säger till stackars Bieber att ni ska döda honom osv men alltså detta är inte okej! Tänk om ni vore honom? Alltså sluta mobba kändisen! På moviestarplanet så är många Bieber-Haters rätt så dumma som kollar på Justin Bieber videos och sen skriver t.ex han suger fett mycket, Buu Justin Bäver suger, Jag hatar Justin Böger eller nåt sånt men tänk efter... vad har han gjort er? Fått sin dröm uppfylld? Ni kommer också få era drömmar uppfyllda om ni slutar mobba Justin! Tack för mej och hoppas ni slutar! :) 


Ps. Ni som älskar honom är världens bästa människor! Vi får ha egna åsikter om dom som hatar Justin som dom får när dom mobbar honom. Men hejdå i alla fall ska sova nu :)

Av Blacky - 2 november 2012 18:34

Såja nu är jag här vad ska vi göra då? Kommentera vad du tkr jag ska göra/skriva på bloggen! Skulle vara helt underbart<33 Skicka frågor och sånt också jag gillar nya saker som ska hända. Ja jag har fått frågor förut men jag vill ha mera snäääääääällaaaaaa!<3333333 :) Ska spela på msp nu satt... men jag har glömt min msp magazine hemma hos morsan, jag är lite besviken på mig själv :(

Av Blacky - 2 november 2012 17:03

Den pizzan jag har ätit var hur god som helst!<33  

Av Blacky - 2 november 2012 16:51

Ja jag håller på med en egen pizza här hemma, hoppas den smakar MSP! :D Men alltså jag la skinka och sånt så ja det kmr bli gott jag älskar pizza!<33 Efter pizzan ska jag åka till min plastpappa så kommer inte kunna skriva förns jag kmr fram till honom, jag kommer ha med mig min data till honom så var inte oroliga! :)

Av Blacky - 2 november 2012 16:49

Fortfarande Ridtjejen! :) Hon kmr vara det hela helgen så ni vet det! Hon har varit extra snäll så detta förtjänar hon.

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards