Alla inlägg under juli 2014

Av Blacky - 23 juli 2014 12:11

Hej allihopa som läser min blogg, det kanske inte är många, men whatever ;D

Jag skaffade en SSO blogg igår, men jag skrev inget inlägg för det gick inte att ladda ner bilder >_<

Så jag tänkte testa idag, men nej det funkar inte ._.


Så jag skrev ett inlägg där som en välkomnings sak... typ... Men nu ska jag berätta vad bloggen heter o:<


mirarainnightfromstarstable.bloggplatsen.se

Checka in ;D (Har fortfarande bara ett inlägg... utan bilder, va tråkigt xc) 


Går inte att ladda upp bilder här heller... Ska försöka låna nåns dator, för att mamma och lillebror är på stranden >;D

Varför inte jag följde med till stranden? Men det är ju självklart! Det är för varmt, och jag vill inte bränna mig :c Vill vara blek dessutom xc

Aja, hoppas ni hare bra! Hejdå c;

Av Blacky - 13 juli 2014 17:06

Hejsan, idag vare min födelsedag cx ^^

Jag fick av mamma en Frida tidning (som jag kunde läsa på haha! Och föresten... såg Ross Lynch och jag bah: ''Rostan Lunch'' XD Hahaha), Och jag fick en grå nalle som sitter på en cupcake, och på den står det: ''Happy Birthday'', och jag fick choklad... 


Och nu till det bästa o:< Jag fiiiiiick.... Sonic Lost World till min Nintendo 3DS ^^ Älskar Sonic ;D Men jag dampar ändå sönder (som jag alltid gör) varje gång jag dör o:<


 

Mmmh... åt upp erat godis c:<

Nej men seriöst nu xD Jag tog ett kort med min katt Muffin också c:



   

Ok, då är jag nu 14 år ;D FINALLY >XD

Aah, men det var allt jag hade att skriva om ;D Ses c:

Av Blacky - 10 juli 2014 21:08

Hej igår kom jag hem från Stockholm. (Var där i 2 dagar) Vi bodde i en hotell båt sak. XD




                 Dag ett:


Vi kom till Stockholm och kollade runt i affärer och så. Jag hittade rätt kuliga (roliga) saker. Som till exempelt dom här söta pinnisarna jag köpte på ''Kawaii'' affären XD (Jag tog kort på dom med min katt när jag kom hem)

 
Jag har också köpt pocky paket. (Mjölk och jordgubb är mina, den här choklad saken valde min lillebror xD)




 

 





                    

 


Nästa dag så var vi på Gröna Lund. (Dumma 

dator vill inte ha små bokstäver >:c)


Vi åkte typ allt. 


Vi åkte vilda musen först. Sen åkte vi lite annat.

Många karuseller fick inte min lillebror åka, 

 

för han är för kort.

 

Sen åkte min syster och jag fritt fall. Oh

Gud, kunde inte andas xD

 

 

Jag har en bild, men vet inte om jag får visa

 

den o:<

 

 

 

 

 

 

 

Sen när vi kom hem så... sov vi


Dagen efter, var vi på stranden och AAAJJ 

 

vad mina armar svider! DX Dom blev brända,

 

det ser man. :c


 

Sen färgade jag håret grönt c:

 

 

 

 

(Klubban, koftan och öronen köpte jag i stockholm)

 

 



 

 

Av Blacky - 7 juli 2014 16:15

Hej idag var jag, mamma och lillebror på stranden c: Mamma tog bild på henne och lillebrorsan, för jag ville inte vara med :c


Här är bilder från igår tror jag:


 

Lite av min Hello Kitty samling:

 

Av Blacky - 5 juli 2014 15:15

Hej idag var jag nere vid stan och var och kollade på karuseller... och sånt xD

Mamma vågar inte åka karuseller. Men sen träffade jag min bästis, och vi åkte den här:

 

Ooh, jag trodde jag aldrig skulle våga xD

Sen så gick mamma och jag bara runt... och sen drog jag snöre och fick gosedjur (2 gånger) och sen gick vi till kranarna. Försökte få upp en minion 300.000 gånger. Okej, jag överdriver xD Men några gånger, det gick inte så bra. Men sen gick vi till Hello Kitty kran saken (som 3 tjejer försökt få upp kittys på, men kranen släppte BREDVID där den skulle komma ner i, och bredvid mini minionerna)

Jag försökte först. Men misslyckades. Sen testade mamma, och fick upp en jätte söt Kitty xD


 

Hon ska sitta vid min Kitty samling xD *mumlar* om hon får plats...

Men iaf, mamma åkte till willy:s och skulle köpa... minns inte owo

Men vi ska äta kyckling sallad xD

Hejdå

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards