Alla inlägg under april 2013

Av Blacky - 19 april 2013 18:27

Hejsan!!!!!! Tänkte bara fråga... Äru min vän eller? c:< Och vart då? FB eller MSP? GSM eller STARDOLL? Och ja, jag är medlem överallt.... Ska berätta en hemlis... Jag har panfu c: Men jag använder inte det! På msp vet ni ju vad jag heter (alltså Black Diamond Girl men jag kan inte ha mer vänner förns jag är i lvl 9, alltså om 45 fame) GSM (GoSuperModel) heter jag 1212mira1212 (vet inte varför, kom inte på nåt annat) och stardoll (har japanska stardoll också men nu handlar det om svenska) jag heter där Rockmira123 och jag vet fortfarande inte varför jag kommer på sånna konstiga namn!!!! >:c FB.... ja det får ni lista ut själv, eller typ... nää jag tänker inte säga om det inte är nån jag känner eller på msp! :D Aja jag vet ju inte om ni ens orkade läsa allt jag skriver :c Så om ni inte har somnat på era datorer än så ska ni se YOHIO bilden (för att jag älskar YOHIO) :D



   Nu säger jag: HEEEJDÅÅÅÅ!!!!! ;D

Av Blacky - 14 april 2013 20:31

Tja! Igår sov en kompis över hos mig. Haha det var kul :'D Idag var min lillebrorsa och jag ute och cyklade. Och andra saker ;D Jaja men jag har inget att göra just nu satt, jag säger hejdå.   

Av Blacky - 9 april 2013 16:33

Idag har jag shoppat och jag har nåra annolunda (stav) kläder som är jätte fina, ovanliga och allt xD hahaha orkar inte skriva mer, srry, men kanske sen efter maten eller nåt c:

Av Blacky - 8 april 2013 17:22

Förlåt att jag inte bloggade dom här dagarna, förlåt att jag inte hann skriva hur Crodarna var. Men då gör jag det nu! Den var jätte bra :D Haha jag tycker den var kul ;D Men nu bryr jag inte om det men jag lyssnar på Yohio nu   

Av Blacky - 6 april 2013 12:37

Tja jag lyssnar hela dagarna på YOHIO! ;D Haha jag bara älskar honom!<33 Men hur mår ni då? Jag mår toppen, det blir ingen bad i dag (tack så hemskt mkt Jögge-.-) Men vi ska gå på bio i stället....Vi ska se Crodarna (eller hur det nu stavas) I don't know men vi ska ändå se den... Bra ellerhur? Jag blir arg på mitt hår jag vill faktiskt  ha kort hår inte långt (igentligen är den inte så kort) men ändå jag älskar super kort, vill ha lika kort som jag hade när jag var liten. Jag lyssnar på Our Story nu ;D Jag är hur galen som helst i msp men nu ska vi snacka om:



   Haha ja, YOHIO! xD Han är söt, bra att han finns, han vågar vara sig själv!    Så var det allt? Ja, skriver mer när jag varit på bion, Herrå! (:

Av Blacky - 5 april 2013 23:17

Hej jag har redan fått 6 st frågor så jag tänkte ta dom just nu, för orkar inte vänta tills det kommer mer :D


Är du trött? Nejj inte nu


Har du eller har du haft kille irl? Ja men jag gjorde slut med hnm


Varför ser du ut som en kille på msp? Min stil, mitt liv


Är du en ko? Nee


Är du en zombie? Nee


Blackis? Ja its me, Black! :D


Hare gött o skicka mer frågor (på bloggen eller på mails på msp)   

Av Blacky - 5 april 2013 23:04

Vill jätte gärna ha frågor från er. :) Skulle betyda guld om jag fick frågor (max 20 st.) Det har bara kommit hit 5 frågor till mig och jag blir ju glad när lixom dom frågorna som jag får idag/igår eller kanske imorgon. Ska sedan ha en frågestund. Japp där läste ni rätt... rosakvinan1 på msp är lixom också jätte grym så please ge mig frågor ;D Haha det lät konstigt och galet på samma gång   




Av Blacky - 5 april 2013 22:35

Tjabba tjena jag är tandfén jag kommer till dig på nätterna och lär dig matematik och sen går jag igen xD

Men glöm inte: Berätta inte att jag finns! xD 

- Jag vill ha glass

- DU FÅR MATTE I TÄNDERNA DÅ! D:

- *Smaskar i mig glass*    Haha men nu får jag ge mig! :D Hallå varför läser du min blogg? Har nån sagt att du fick det? *YOHIO* Ne men allvarligt så är jag sjukt konstig ;D EAT ME GUYS! Blipp blopp jag är en tandfé robot! Blipp blopp!    Så hur är det där borta framför datorn? Finns det inte något roligare än att sitta vid datorn o läsa min blogg. JO! ÄLSKA YOHIO FÖR HAN VÅGAR VA SIG SJÄLV!  I am so stupid and i LOOOOOOOOOOOOOOVE it! Nä men för att vara ärlig så är det jobbigt.


       Byeee

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards