Alla inlägg under februari 2014

Av Blacky - 28 februari 2014 10:24

Hej sitter och bloggar genom skoldatorn, min dator hackar upp sig varje gång jag försöker komma in, hahofhehiheurguspehwgiphjeirohowuhrou DAMP! 

Ok, men jag ska försöka göra.... saker O.O Och sen ska jag... Dricka blåbärsmuffin te som jag alltid dricker på kvällarna cx Men en gång tog den slut, och jag fick dricka JORDGUBBS TE!!! Ok, den var god, men inte riktigt min favvo O.O Bara jag som kollar på My Little Pony? *awkward moment* Okok... mejjbi... Ja, jag skriver ''mejbi'' eller, ja med 2 ''J'' i stället för maybe. Tycker det ser bättre så. c': 

Men idag när jag kommer hem (ok när mamma kommer hem kl 5) så ska vi baka mini cupcakes cx (Med jätte söta rosa mini formar som man fick i  Girl:It) Haha, dom kommer bli så söta♥ Kommer ofc knäppa kort och lägga på bloggen... Mejbi... Not sure... But... yeah.. Jag ska sluta med alla punkter.... NU!!! >:c Okok men, fy vad jag är hungrig just nu D:

Av Blacky - 26 februari 2014 20:09

Tjenare♥ c:< MWIHIHI gissa vad jag gjorde alldeles nyss???? JAG VAR PÅ TORGET PÅ STAN OCH KOLLA PÅ YOHIO SJUNGA TO THE END!!! >:O Men har varken bild eller film O.o Skulle sagt till mamma att åtminstone ta kort Dx Men hon höll i en fakla! >:c Men han var fruktansvärt awesome!♥

Så gulligt, varför får jag blickar på mig för? o.o Jag har bara röd hår och slitna jeans. Och? xD Blöblöblö jag pratade om Yohio and the gänget O.o >8D HAHA Gänget? xD Jag har problem O.O Men jag älskar de iaf c: Min lugg är fruktansvärt lång så den fick ligga över ögat. Men det är lugnt. Jag såg iaf Yohio♥ Mjehehehehewww c:<

Av Blacky - 25 februari 2014 21:44

Tjeeenare! 8D Idag (OK kväll) var jag och mamma på Willy:s och skulle köpa röd hårfärg till mig. Vi plockade upp ett paket. (Ja vi tog en bra färg)

Sen tänkte jag: ''Juste jag har aldrig haft en deodorant i hela mitt liv, och jag luktar skunk! ._.'' 

Så jag sa det till mamma. Så vi plockade upp en. Den luktar SJUUUKT gott, man vill bara sitta och lukta på den hela tiden. Plus jag har ALDRIG varit så fäst vid mitt hår i hela mitt liv. Nu ska ni få se 2 bilder c:


   
Ni ser juu!! Mitt hår är vackööört♥ Okok, som sagt: ALDRIG varit så fäst vid det♥

Men nu tänkte jag dricka vatten (Drack mjölk nyss) För jag är fruktansvärt törstig, hehe. ;D c:

Av Blacky - 24 februari 2014 10:45

Nope O.O Människor kan inte flyga c: Sorry för att jag förstör era drömmar Dx 

Hej på er människor. De flesta av er har väl sportlov? Inte jag iaf. BUUU!! Men jag tänkte säga en sak! o: Säga? Nej, skriva. Ah men asså...

Jag är sugen på cupcakes. Ok jag har massa cupcakes över hela mitt rum! Ok inte överallt.. Bara mina pyjamas byxor, sängkläder, och... Jag minns inte... Just nu o: Är på skolan ok. Dx  Ajje, mina naglar gör ont när jag skriver.. Buuh  för jag aldrig klipper dom. Jo visst, jag klipper dom.... ibland... Men men... HERRE JESUS DET ÄR JU MÅNDAG!!!! 

Nej jag har finska idag! D': SAVE ME!!!!

Okok hejdå.

Av Blacky - 20 februari 2014 07:56

Heej... Ungefär nån vecka sen kände jag att det kliades i huvudet, igår så märkte jag att jag hade löss. 

Jag gillar det inte. Varför måste löss finnas? Dom är helt onödiga juue ;__; Ja men jag satt på lusmedeln...


Sen duschade jag... Men vet ni vad?? JAG HAR FORTFARANDE MEDEL I HÅRET ÄN!!!! >:c Den ville inte gå bort även hur mycket och länge jag duschade och gnuggade osv. Den går ALDRIG bort när jag försöker få bort den Dx


Jag tänkte duscha när jag kommer hem från skolan, hejdå c:

Av Blacky - 17 februari 2014 07:57

Hejsan bloggläsare, polare, och alla andra c: 8DD Nu tänkte jag bara skriva om en sak som jag blir väldigt ledsen av.


Cancer. Mobbning. Barn utan hem. Ja ni förstår. Man tycker att det är sorgligt, för att dom med cancer, kanske inte kommer överleva, och det kan ju vara stackars barn. 
Sen mobbning, det är inte så kul att stå och kolla på en stackare som inte gjort nånting, bli mobbad. Man borde göra något. Sen om h*n mår väldigt dåligt kan ju den personen ta sitt liv. xc

Barn utan hem, asså det är inte så kul. Det känns helt sjukt, vi får ett hem... Vi får allt. I afrika får dom typ inget. Jag tycker synd om allihopa, jag vill bara gråta x'c

Av Blacky - 16 februari 2014 12:43

HEJ det är söööndaaag c: Jaja men är det bara jag som inte klarar av att ha vissa kläder?

T.ex jag kan INTE ha på mig kjol/klänning. Dessutom duschade jag nyss, så då blev det att jag kollade i garderoben flera gånger, för jag hittar inget. Allt var fult Dx Men detta är ett exempel på vad jag brukar ha på mig:


    Kanske inte samma kläder hela tiden, men bara nånting coolt. Hehe... Aaah.... Men dom fick jag ha nu eftersom jag absolut inte har några kläder Dx Jo vissa är tvättade, men inte torra än. Men dom här kläderna är asum c:

Av Blacky - 15 februari 2014 12:25

Hejhej, här sitter Bläki och dricker te c: Igen c: Men till da SAK C:


Min favvis rappare är Eminem. Han är helt asum♥ Blöö, this lördag har jag inte gjort så mycket än att äta, sova och druckit te O.O Aja hejdå cx

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards