Alla inlägg under februari 2014

Av Blacky - 14 februari 2014 07:58

Hej som ni vet är det fredag idag. Men också... Alla hjärtans daag ;D  Jag och min pv gjorde slut för länge sen innan alla hjärtans dag, så jag känner mig helt, uääh ;__; Men iaf, jag tror jag är läsbisk. Eller hur stavas det? OwO Men aah... Jag klarar inte av att vara med killar, det känns astrist, men när jag är med mina tjejkompisar då känner jag mig bara:

Ohh yääh♥       Ni fattar... tror jag... Men jag trodde jag var bi förr? Okok men såhär ska jag iaf fira min Alla hjärtans dag c:

Ligga i soffan, och kolla på star wars. c: Det låter väl inte så dåligt va? 8DD Men aa... c:

Det blir kul iaf. c:

Av Blacky - 11 februari 2014 19:51

   Detta är från mitt nyaste forumtråd...

Här är några från min förra före den över:

 
 
 

Tack för att ni förstör mitt liv mer</3 Gråter skitmycket


Av Blacky - 11 februari 2014 06:59

Hej, idag äre tisdag morgon, så det har inte hänt så mycket c:<

Jag blev väckt imorse av min mamma...

''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH INTE SKOLA ASSÅ!!!!!!!''

Okok, men sen kämpade jag mig ur sängen. Det gick sådär o':

*spark spark* *hoppa* *rulla  runt* *spark spark*

Sen satt jag på mig mina kläder och satt upp mitt lilla korta hår. c:< Nu sitter jag och dricker kaffe. cx

Piggare faktiskt o': Jag undrar seriös hur era morgonar brukar se ut xD Ok jag brukar inte alltid sätta upp håret, men nu äre sååå.... att jag duschade i går kväll och hela mitt hår på morgonen blev fluffigt, men jag orkar inte starta platt tången Dx

Ses c:

Av Blacky - 10 februari 2014 08:04

Hejsan c: Idag äre måndag, jaah, men vi försöker glömma det nu.. cx 

Helgen för mig har varit... ganska bra. Jag och min lillebrorsa spelade minecraft och sånt.  Och sen i söndags (igår) gick vi på bio. Jag tror ni vet redan. Maybe... Men vi kollade på frost c: Eller vad den nu hette. O.o Haha jag älskar seriöst Olof, vilken skön snögubbe xD c:

Okok jag tror inte det finns mer att skriva o': Kommer det nåt... Då äger jag cx Nej skoja, men hejdå c': ♥

Av Blacky - 6 februari 2014 16:38

Hejsan c: Jag kom nyss hem från stallet cx Jag red på en ponny som hette Nöten c:<

Någon som såg en rosa luggad korthårig blond/guld/brun färgad tjej rida: Varför vart du så arg? :c


Jag? Arg? Ehehe, bra skämt där... *går sakta iväg*
 
Nej men jag har ingen bra dag bara Dx Jag vill ha te! Dx

Ni: Du har väl typ druckit te i 4 dagar? O.O


Ehhh... jaa, det är gott o': Haha ska bara byta om först, hejdå c':

Av Blacky - 5 februari 2014 18:11

Hejsan! Nu tänkte jag berätta om min dag cx

Jag vaknade imorse, klev upp, satt på kläderna, satt på datorn. Datorn börja krångla! D:< Men... Fick det att funka tillslut cx Jag åt frukost, och sen gick jag ut till taxin och åkte till skolan cx På skolan... Jag e DUKTIG C:< Jag kan göra ett papper (spelar ingen roll, matte, svenska, engelska, eller aah vad som hels) Jag är... AWESOME! C: Så skolmaten ska alltid vara äcklig Dx x_x  Det var potatis (Ja, men det äter vi aldrig ._.) och nånting köttig nånting.

Efter skoldagen kom jag hem, satt mig vid datorn (inte konstigt xD) Och nuu...Dricker jag te cx

Ni: Du dricker ju alltid te? owo

Ehh... Nej jag har inte druckit te på länge förutom igår, i förrigår och dagen före den! >:c

Aja HEJDÅ c:<

Av Blacky - 5 februari 2014 17:35

With a killer!!! 8DD Nej men alltså, min favorit låt o:<



Av Blacky - 5 februari 2014 10:19

Jajaja jag är på skolan, jag är hungrig tjoosan svejsan lolipop eller nåt sånt? OwO Nej men iaf.

Sitter du och skrapar av ditt nagellack? >:O Det gör jag med cx Faktiskt just nu. Men vad ska man göra dååoo? När jag var mindre kunde jag ALDRIG sluta bita på naglarna o: Jag försökte sluta, men nääe jag kunde inte xD

Men nu efter några år så sitter jag och skrapar av nagellack O.O Jag är irriterande ibland cx 


WHO LOVES SUSHI?! ME ME ME ME ME DOOOO!!! c:

Idag tänkte jag (efter skolan) på kvällen sitta och dricka muffins te cx

Men... men... Men jag drack ju muffins te igår, i förrigår, och dagen före den o':

Aja det är ju gott >:c Heeeejdåå c: Se ya nån gång i dunno... Gör aldrig nåt speciellt Dx

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards