Alla inlägg under augusti 2013

Av Blacky - 13 augusti 2013 14:24

Det är:


1. Marelpett

2. lakidoris

3. Jakob Berggren

4. Mig själv ;D Ne skoja jag är ingen vloggare D: Gör bara msp videos, eller jätte korta, oseriösa videos när min katt dansar eller slåss owo. Aja herrå c:< (Ps. kommer inte på fler YT vloggare) D:< Om ni vill får ni kommentera era favvis YT vloggare c:<

Av Blacky - 11 augusti 2013 14:21

Det var en gång en kaka som hette Bertil och gillade att spela fotboll c: En gång när han tänkte spela fotboll, så DOG HAN!!! SLUT c:<

Av Blacky - 9 augusti 2013 18:29

Hejsan! Vissa mobbar och trycker ner andra för sitt utseende. Eller hur? Ja då tänkte jag: Dom blir inte snyggare för det?!-.- Aa men man vill ju vara lixom lite annorlunda, sticka ut lite och vara sig själv, som är det bästa med livet. Dom som mobbar är antingen avundsjuka, eller gillar inte personens utseende. SKIT I HON/HANS UTSEENDE!!! Vi ska våga vara oss själva! Det är inte snällt, folk bara trycker ner osv, bara för det är... coolt??? Nej det är inte coolt, det är omoget, töntigt och främst av allt: BARNSLIGT! STOPP!! VAD HÅLLER NI PÅ MED?! Är det kul att mobba en tills den tar sitt liv tillslut? Lär ni er ingenting? Är det så svårt att låta det vara?! Det var då allt för mig hejdå!

Av Blacky - 9 augusti 2013 18:17

Alltså inatt eller jag igår så drömde jag för FÖRSTA gången om Seike. När jag vaknade tänkte jag bah: WTF?! För ni, eller ja, nåra av er vet ju att jag mest bruka drömma om Yohio owo



HEJDÅ!! c:<

Av Blacky - 7 augusti 2013 12:45

Där kollade jag på Yohio c:< Men det var ganska länge sen (känns det som) men sorry att jag inte bloggat på länge men jag e tbx baby! ;D Ne men jag sitter nu och lyssnar på Yohio c:< Har inget annat att göra D:


Herrå har inget mer att skriva >:c


Va äru kvar än?!?! Sluta läs!! D:< Okej nu ska jag vara mer seriös... HEJDÅÅÅÅ!!!!!!!!! c:<

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards