Alla inlägg under december 2013

Av Blacky - 26 december 2013 19:02

Sämsta rubriken ever jag vet. ;_; Men iaf, jag tänkte dela med vad jag fick i julklapp c: Är slö, så jag glömde ta kort, och orkar inte göra det... just nu :c Men skriver ist!! C:<

1. Ett spel till min nintendo 3Ds! C:<
2. Sony Xperia
3. SIGNERAD YOHIO PARFYM!?!? >:O Ja c:
4. strumpor och godis (av mormor) c:''
5. SURFPLATTA!! c'': Bästa julklapparna ever!! Förutom att mormor alltid skickar stickade/köpta strumpor :c Men godis skickar hon också, så det var ju bra!! C:< Okej men blabla snart nyår, det blir kul, ska vi träffas? NÄNÄ orkar inte jag har en.... ett uppdrag c': Nej fy dålig lögn Blacky ;__; Jaja men nyss drack jag blåbärs muffin te åt macka c: Wohoo hejdå c:

Av Blacky - 8 december 2013 21:01

Azzå jag tyckte att Elin skulle vinna!! Kevin kunde lika gänra    Nej dålig humor Blacky, dålig humor ;__; Kevin var ju bra, men jag seriöst älskade Elin bättre owo Okej jag har icke bloggat på länge men aa detta var vad jag ville ta upp så herrå c':

 

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards