Alla inlägg den 1 november 2012

Av Blacky - 1 november 2012 23:29

okej. Ni får kommentera om ni e med för alla e välkomna och jag gör ett nytt inlägg när tävlingen e slut. Ni som vill se mig måste ha skype, facebook eller fTalk. Om ni inte har nåt av de så skaffa för jag har alla dom 3. Sen ska ni få svara på några frågor (10 st) och se vem som får flest rätt och sen ska vi se någonting annat. Den som vinner får videochatta eller få en bild hur jag ser ut men jag kanske inte är så fin men liksom ja det är personligheten som räknas så döm inget! tack tack att du ville vara med o tävla!<333




           Heeeeeeeeeeejdååååååååååååååååå! :)

Av Blacky - 1 november 2012 23:20

Hej jag heter Mira och jag är inte rädd att skriva nånting på minn blogg så läs mer om ni nu vill se! Jag söker pojkvän minnst 10 år till 13 år och jag bryr mig inte hur han ser ut men k-bry? Liksom jag har runda kinder men döm inte folk för utseendet utan för personligheten. Ifall man är elak så behöver man inte bli tsm. Om man är snäll och rar och nja måste inte vara vacker för att vara tsm med nån för det är inte utseendet som räknas har ni tänkt på det? Jag vill bara ha någon. Visst vågar jag skriva sånt? Hihi!(: Jag är rolig iaf men snälla ADDA mig på moviestarplanet.se! Jag heter Black Diamond Girl där och maila mig först innan ni addar för jag accepterar inte så ofta! :) Vill bara ha mer vänner okej så snälla adda mig om ni nu har msp!!!!!!! Längtar sååååå efter det ifall att. Hejdå älskar er snälla adda mig så fort som möjligt! :) 

Av Blacky - 1 november 2012 22:48

Ja jag e bara 12 men jag e grym på bloggar! ;) Men det sämsta är att jag varit singel i snart 3 år... Varför är det så? Jag kanske är 12 men det betyder inte att jag inte vågar skriva om mitt sämsta liv ever! Okej strunt i det nu då. Jag är väldigt blyg i verkligheten men liksom vad e de för fel me de? Många e blyga. Hallå! Det är mejj vi ska snacka om. Ja mitt liv. Okej msp också. Mest. Jag är Black Diamond Girl på MovieStarPlanet.Se så det så! Om ni har msp så adda mig jag är i lvl 7! ;) Jag har Msp Magazinet så jag fick 1.000 starcoins och en boonie. Jag älskar ju hästar så jag tänkte att... vrf kan inte det finnas hästar som husdjur på msp? Alltså som först är ett föl och sen blir den vuxen och vi kan rida runt på dom i chattrummen. Liksom... Hur kul skulle inte det vara! Joo! Och jag tkr man ska kunna borsta och sadla och tränsa hästarna och sätta på svett täcken och allt. Ja, jag är hästtokig om ni undrar. Jag gillar att rita av saker och min msp gubbe Black Diamond Girl men liksom... Mitt marsvin håller på att gräva i sin bur xD 

 

 

  I Love MSP!<33 Det är de bästa som nånsin hänt majj!

 

Ps. Om du addar mejj på msp så maila först ifall du är i lvl 0-1 för jag brukar inte acceptera dom. xD Men även om du är i högre lvl så snälla maila så jag vet att det kmr från min blogg okey? Bra. Oj oj egentligen borde jag sova nu men jaja väntar till halv 12 då. xD Adda mörka sara också för hon är min bff irl. Och adda rosakvinan1 för hon är mörka saras lillasyster. Adda vilka du vill! Men snälla adda mig för att jag är i lvl 7, rosakvinan1 är i lvl 6 och mörka sara är i lvl 3. 

 

                            Älskar er!<33 Hejdå och godnatt!

Av Blacky - 1 november 2012 22:45

Ridtjejen, för hon gav mejj 2 presenter. Om du ser detta, Ridtjejen så ska jag bara säga en enda sak:


Du är snäll, rar och jätte duktig på allt! :)

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards