Alla inlägg den 3 april 2014

Av Blacky - 3 april 2014 17:05

Hejsan, jag vet inte vad jag gör O.O Men snälla adda mig på Momio, ni som har det, har inga vänner D: 

#ForeverAlone   Ne men aah, jag blev med där igår D:


 

Ok, jag ska inte nörda mig på det, men kan inte sluta!! >:c Allt är bra, hoppas det är bra för er med c:

Lyssnar på Hatsune Miku, inget annat.. O.O

GLÖMDE JAG SÄGA ATT JAG HAR BLIVIT VEGITARIAN!?!?! O:< Men aah, jag är det ^^ HAHA låter som att jag skyter, menmen, imorgon är det bad på min skola. (FKJDHJID DET ÄR DET VARENDA JÄKLA FREDAG ASSÅ IAODÖJIOÖAJIO DAMP) Förlåt Dx

Anyway, jag har en ny blå bikini, men jag är inte värsta säker om jag vill bada (Som jag aldrig gör heller)

Funderar på det, fast jag är fett blyg, skulle inte våga ;__;

 

FLUFFIGA KAKOR ASSÅ!!!!!!!!!! Nej men är hungrig, trött och sånt, så är helt oseriös D:

I'M NOT SMILING, AM I SAD?!?!?!? D'': Nej det är jag inte, jag är jämt glad, pigg och ler hela tiden ;D Sålänge jag inte gjort illa mig, eller nån sagt nåt elakt (är ganska känslig)

Anyway, sayonara, see yah tomorrow♥ c:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards