Alla inlägg den 6 april 2014

Av Blacky - 6 april 2014 12:19

Wääh, imorgon är det måndag! D'': Då ska jag ha finska ._. Väldigt VÄÄÄÄLDIGT tråkigt.

Anyway, jag körde en liten YOLO och sitter och lyssnar på YOHIO, såhär:

 
Ja, jag äter Kittie O.o HAHA, nej men, gud har tråkigt D:

Vi kommer nog äta en sen lunch som vanligt, nu när jag är hos min plastpappa... Vah?! Visste ni inte?! OMG, det är ju därför jag har så dåligt ljus juu! D: Plus en 1D afirsch i bakrunden. Förlåt om jag skrev ''afirsch'' fel, för jag är så himla sämst på att skriva det, för jag har inte använt det ordet (alltså skrivit) på flera år typ. O.O
Men vi ska iaf äta nudlar. Haha, älskar nudlar. Plus: Jag gillar inte 1D... som jag gjorde förut D:

Jag har ALDRIG gillat en artist/band så mycket som YOHIO♥ För förut, bytte jag väldigt mycket, för jag tröttnar på vissa, MEN.... YOHIO stannar kvar i hjärtat, hehe c:<

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards