Alla inlägg den 4 april 2014

Av Blacky - 4 april 2014 22:00

Ikväll så satt jag och mamma och åt popcorn och choklad, och jag drack fanta, och mammas dricka lukta skit...
Vi kollade på en film. Den heter ''Besatt'' och den är.... inte ett dugg läskig, vad jag tycker O.O

Men när en tjej sov, och sen rapade jag högt, då vaknade hon med ett ryck XD Jag satt och skrattade och tänkte: ''Jag väckte hon i filmen >:D''

Just nu sitter jag och lyssnar på An Cafe och dricker JordgubbsCupcake te

 

Är ganska trött nu, men ja... Haha... JAG ÄR BESATT AV TE!! Så det så, jag älskar te ;D God natt ;D

Av Blacky - 4 april 2014 15:37

WIIH ITS FRIDAAAAY, TIME TO GO WILD!!!! Ne men, vet ni O.O 

Jag duschade nyss c:< Anyway, det är inte så intressant UTOM att jag har på mig min MINECRAFT TRÖJA som det står LIKE A BOSS på ;D

   
Spegelvänt, säger du? NÄHÄÄÄÄ?!?! O.O o:< xD Haha ne men iaf, idag på skolan, så höll jag på med min kompis mobil för att jag glömde min hemma (som alltid hehe) och lalala, FLAPPY BÖÖÖÖÖÖRD!!!

Jo men igår, när vi åt middag:

Mamma: Vill du ha ketchup på?
Lillebror: ...
Mamma: Vill du ha ketchup på?!?!
Lillebror: ...
Mamma: VILL DU HA KETCHUP PÅ?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!??!?!?!!?
Lillebror: JAAAAH!!! D'':

Haha >:DD

Okej hejdå o:


Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards