Alla inlägg under mars 2014

Av Blacky - 19 mars 2014 14:19

OMG idag när jag kom hem från skolan, såg jag ett cdon paket på golvet med andra brev.

Jag var ensam hemma, så jag var tvungen att öppna den utan mammas tillstånd.. försiktigt.. Förstör den inte så mycket... MEN GISSA VAD SOM LÅG I DÅ!?!??!?! SE BILDERNA!!!


   
Är fett glad alltså♥ Dagen blev bättre än hur jag var sen igår♥

Av Blacky - 19 mars 2014 12:10

Hejj.

Igår, så fick jag fett ont i högra... (skriver inte sånt på internet), lixom det stack till väldigt hårt när jag andades in. Sen blev jag väldigt trött och slö och så... Efter det, fick jag ont i magen, var fortfarande trött.

Nu mår jag bara illa, men jag är fortfarande trött. Venne varför, det bara hände OwO

Hoppas det blir bättre sen, så jag får tillbaka min energi, som får mig att studsa runt och... konstiga saker O.O

Aa, men ha en bra dag.

Av Blacky - 14 mars 2014 16:50

Hej, det är äntligen fredag ;D Jag har på mina ''cawaii lösnaglar'' som jag köpt i finland för ett år sen. 

Ni: Men kawaii, stavas väl med ''k''? O.O

Ja, men det stod ''cawaii'' på limtuben, och den söta kartongen dom kom i. Men jag tror nog dom skrev ''cawaii'' med vilje, fast dom är ändå söta, jaoo x3

     

Så äter jag en cotton candy klubba (socker vadd) och tänka sig. Heh, den smakar socker vadd >;D

Hejdå, ha en bra fredag cx ^^

Av Blacky - 14 mars 2014 08:06

Jag är på skolan så jag kommer inte skriva nåt, inget har hänt D: Jag skriver...?? O.O


                  

Lite av alla dom känner jag mig O.O Haha, ja jag känner mig som en kyckling >:D

Av Blacky - 13 mars 2014 09:20

Hejsan. Ja, jag är hemma idag. Mår inte bra D: Men till saken: Igår kväll när jag skulle sova, så... Ja det var fett creepy O.O 

Det började med att jag hörde som knäckning ljud (ni vet, när man typ knäcker ryggen eller så, som jag brukar göra, så låter det) och jag trodde det var inbillning, men jag hade ändå hört det förut. I mitt rum alltså.

Sen hörde jag som att en människa typ, små drog med naglarna på min dörr. Kunde knappast vara katten, så låter dom aldrig. Men det har jag också hört förut, så jag fortsatte blunda...

Men sen kom nåt FETT jäkla creepy, som jag nästan fick ett hjärtattack av!

Jag tyckte att en ''man'' typ visk-pratade. Jag tyckte han sa typ ''Hallå'' Men jag, blev fett rädd, att jag fortsatte blunda med hjärtat som bankade. Men den rösten fortsatte, så jag satt på lampan... Inget där O.O Allt slutade efter när jag tände lampan.

Det var ju jätte läskigt ju D:

Av Blacky - 12 mars 2014 21:48

Jag har ändrat lite här på bloggen, kanske ni har märkt ;P Detta är bara fett kul, asså. O.O

Ehh... Som dom flesta vet, så börjar jag att säga ordet ''fett'' väldigt mycket. Till exempelt: Den där väskan är ''fett'' cool. Jag skriver det, jag säger det, asså deet börjar bli en vana. Men det blir helt komiskt när man bara: ''Jag måste duscha, jag har fett fettigt hår'' >:D Jaja, Finns det saker ni alltid velat veta om mig, eller ska jag... LÄGGA UT DETTA! >:D



Fett kul om ni frågar mig ;D

Av Blacky - 10 mars 2014 14:25

Häjjsan jag hade inte tid att skriva i bloggen i lördags när Sanna vann...

 
Nej... NEJ!!! NEEEEEEJ!!!!! SANNA!!! NOOOO WAY! >:c

 
This is da king som skulle vunnit♥ Hehe c':

Medans jag skriver så kan jag kopiera från skype vad en idiot (mitt ex) satt och skrev till mig. Ja, jag hänger ut honom. So what? Han sa värre saker först O.O

Saker han kan sitta och skriva till mig via internet, men INTE säga framför mig:

Bitch 

Din bortskämda skitunge-.-

Idiot-.-

Jävla idiot

Jag väger dubbelt så mycket som dig, jag är starkare om du försöker göra nånting mot mig, så bryter jag nacken av dig.

Hora -_-

Dom där orden gör för fan ont. Och jag ligger för FAN inte med en massa killar/tjejer. Och ja, han är ju ingen fegis, han kom inte ens till skolan idag. Då han skrev sånt, grät jag. Seriöst. Det gör ont... Är fett sur på honom, jag vill bara att han försvinner. Kanske inte bara jag som känner så.

Men ja...

Tänk på bra saker, och må bra. [: SMAJL♥ (smile)

Av Blacky - 8 mars 2014 20:24

Kollar på finalen c: Men går iväg, när det är låtar jag absolut inte gillar D:

Nu är det Alcazar tror jag att dom hette OwO Men, visst deras låt är ganska bra, men för mycket glitter på kläderna. Lyssnar på den härifrån >:D Men jag förstår inte... varför kom inte Outtrigger till final?!? D:

Well... We have YOHIO >:D ♥ Okok, rösta på honom, och behåll er godis, gör ni inte det, äter jag ert godis xD Nej men... ja men... wooh.. O.O  Hejdå c': Hoppas ni har en bra lördags kväll

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards