Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Blacky - 8 maj 2014 20:20

Okay, hayy, idag var det skola som vanligt och blabla, och typiskt mig, så räknar jag ALLTID bara ETT tal, sen så sitter jag och tänker på nåt annat... hela lektionen OwO


Nog om den, vi var sen på Birsta, och vi såg massa Minecraft saker, som gosecreeper som man kan klicka på och det låter som att den sprängs cx OCH en creeperhoodie!! (som min klasskompis har) och en MASSA saker, strumpor, tröjor, mössor, halsdukar och kepsar. Och handböcker.

Sen åkte vi till toysrus och min lillebror köpte ett bingo spel. Jag hittade ett MLP spel (regnbågs spel alltså)

Men jag köpte för FÖRSTA gången en SÅNHÄR ponny:

   

Ja det är Pinkie. Förlåt för ljuset :c Men hon har regnbågs grejs i manen (AND GLITTER!!!!<33333)

Det var min FÖRSTA ponny med man och svans. Annars har jag bara en gosedjurs Pinkie Pie med sånahär streck grejs (som man och svans), Pinkie från Mcdonalds (2011) OCH en liten Pinkie som är helt hård från nån konstig paket sak. Minns inte riktigt vad den hette D:

HAYYDÅÅ C:<

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards