Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Blacky - 15 juni 2013 18:26

Tjenixen, idag nyss var jag och flög helikopter (det var den första gången jag var över marken) Så jag tyckte såklart det var super läskigt!! Men ändå vääldigt super duper roligt xD Skrek nästan när vi lyfte... c: Vi var så högt upp att jag nästan fick panik, men det var bara roligt xD Men när piloten flög lite (i don't know) så pirrade det i magen och jag skrek lite... xD Hah hah! När vi var över vattnet då... tänk om vi kraschade och föll ner i vattnet? o': Nee skoja xD Men ändå.... Aja men vi såg en stuga i vattnet c: Kraschade den också eller? Nää skämta xD Hahahahahahhahahahahahah!!!! Skicka gärna frågor jag gillar att svara på frågor c:


Hejdå tack för mejj! xD c:

Av Blacky - 15 juni 2013 10:37

God morgon alla. Håller just nu på med att spela Pet City på fb. Ett väldigt kult spel    Vad gör ni då? Jag börjar bli lite hungrig c: Help meeeeeeeweee!!! xD *sjunger* If i was your boyfriend, i never let you go! xD    



Så nu har jag inte mycke att skriva mer... Jo! Jag kan inte ha mer vänner på msp :c Måste komma upp i level i så fall, men de kommer att ta en evighet innan jag e i level 10 :c


Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards