Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Blacky - 16 juni 2013 13:09

Hej det är nånting jag verkligen ångrat... Jag har gjort videos om att SkatePrincess<3 är en mobbare, men nej det är inte sant, jag är jätte ledsen... Om du SkatePrincess<3 ser detta: Förlåt att jag var taskig mot dig när jag (som det typ lät) inte brydde mig om Harry...  Det var väl allt för mig, bye 

Av Blacky - 16 juni 2013 12:57

Mobbning, är det dummaste jag nånsin hört! Det är så himla fjantigt att trycka ner och säga fula saker till en stackars människa! Skaffa ett liv ist för att göra andra ledsna o rädda! Bara för ni inte mår så bra, gör inte så dom andra mår dåliga! Alltså skärp er! Skaffa ett liv ist för att trycka ner folks drömmar. Jag menar... Det är så dumt o fjantigt att mobbare bara ska mobba en yngre person. 


    Ge er!               Tack för mejj, herrå

Av Blacky - 16 juni 2013 11:33

Hejsan alla jag älskar djur så jag tänkte ta ett inlägg med hundar nu     Ne men jag vill ha hundar jätte många xD GE MIG HUND NU! (Helst en Japansk Spets för dom är asssaaaaa gulliga) <3    Haha ne men jag vill ha en jag tvingar er ej xD Hah hah hah hah hah hahahahaha! xD Jaja hejdå har inget mer att skriva

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards