Alla inlägg under juli 2013

Av Blacky - 10 juli 2013 19:28

Hej... Min msp vän svamp_tessan, mår inte bra snälla hjälp! Jag försöker prata och hjälpa henne men det verkar inte hjälpa... hon säger att hon avskyr sig själv men det vill inte jag att hon ska göra. Hon har ätstörningar och kan inte äta, men jag vill göra så hon börjar äta igen. Jag/Vi MÅSTE!! Jag hjälper folk så jag hjälper tessan nu... Svampis... Du MÅSTE ÄTA!! Snälla nu! Snälla snälla! Ingen vill förlora dig!   

Av Blacky - 9 juli 2013 10:12

Haha ne vilken konstig rubrik xD Men jaja, idag e jag trött c: Men jag lyssnar på Yohio dygnet runt, så jag minns inte vad jag gjort, för jag kommer bara inte ihåg efter när jag lyssnat på Yohio! xD Heheh    HURRA!!!! På lördag fyller jag år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag e fortfarande i Finland, men vi ska fira här på torsdag, och åka hem på fredag. Heheh c: Vet icke vad jag ska göra, för att limmet var för svagt, så kunde inte sätta på mina lös ögonfransar D:< DUMT LIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:<  Hahahah, men herrå har inge mer att skriva xD

Av Blacky - 7 juli 2013 19:57

Hej jag undrar... Var e alla mina bloggläsare? Har jag blivit tråkig? Okej men jag lovar i så fall att göra novellen jag lovat göra IMORGON! Och sen fortsätter det komma upp en novell varje gång jag e inne! c: Men jag har iaf varit och shoppat här i Finland (ja jag e i finland) Jag har köpt tröja, bh, örhängen, strumpor och några till jag inte minns... o': Men ja jag har köpt lös ögonfransar!! OMG jag ska ha på mig dem imorn!<3 Såååååå finaaaaaa!!! (Finska ögonfransar, jätte coola med rosetter på) c: Jaja men hajjdårå! c:

Av Blacky - 4 juli 2013 00:40

Gilla min facebook sida snälla! c; Tyvärr, kan inte ha mer vänner på msp!    Så i så fall... Snälla hjälp mig upp i lvl så jag kan ha mer vänner!    Nån som gillar Misslisibell? Jag gör iaf det, för hon e så underbar, gullig, fin och bra med smink    JAG ÄR SNART 13 OCH JAG GILLAR KAFFE, VISST ÄRE GOOOOOOOOTT?!?! c: Vadårå, jag fyller 13 den 13 juli    Visst är jag konstig?    Det är roligt att vara konstig oftast, ibland    Hah hah varför tog jag den gråtande smilien för? Jo juste jag e konstig!!   Tycker ni jag ser ut som en    ??? Eller äre bara jag som tycker det? Wahahaha ne jag bah skoja xD Jag ser ut som en    !!!!! xD Men nu får jag sluta

Av Blacky - 1 juli 2013 17:54

Hejj jag kanske ska göra en novell! c: Om ni tycker jag ska göra en så gör jag en c;




Jag är en 15 årig lång tjej med långt brunt hår som är helt galen i hästar. Jag heter Emma och har en fjordhäst, som en dag blev riktigt sjuk och fick avlivas. Mitt liv krossades... Vad kunde göra mig glad?




Så ska jag göra en novell? Den kommer i sånna fall heta: Emma och den vita enhörningen. Det kommer väl typ 30 eller mera delar av den, för jag älskar själv hästar c:

Av Blacky - 1 juli 2013 12:04

Ser på tv, och jag sitter och bloggar just nu... xD Men aa, jag fyller år 13 Juli (denna månad) och jag ska till finland nån gång också c: Så det blir väl en bra sommar, antar jag. Här är en bild på mig och Yohio igår när vi träffades.




   Så vi kramades xD Åååh, glömmer aldrig den dagen c': Ps. detta är också bildbevis på att jag träffat Yohio, för dom som inte tror mejj c:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards