Alla inlägg den 20 september 2014

Av Blacky - 20 september 2014 15:22

Häääjsaaan! Åh gud, jag sa för typ några dagar sen att jag skulle komma upp med bilder ''senare'' O__O


Well... I'M BACK WITH PICTURES!!! >:D


Den första är hur jag ser ut just idag.


 


Så har vi bilder på saker som jag köpte idag på Birsta City. Vissa är typ sååå SÖTA! (Efter de bilderna så kommer bild på vår Blixten, hehe)


           


Jag har typ sår och så vid mina fingrar, det händer alltid vid hösten, idk why.


Blixten:


 


HE'S SO KAWAII >:3 Nej men seriöst, han är söt. Jag har inte gjort så mycket annat just nu... idag... eller nåt...


Sen ska jag äta sushi, det är nog det godaste som finns.


Just nu har jag på mig dom där örhängerna som är typ turkosa muffins med ögon? Vet inte vad det är xD


Och den där rosa läpp saken. (Ooooh....kejj?) är jätte fin och har jätte stark färg. 


Vad i hela... Jag hör MineCraft musik hela tiden O____O Hur? Kommer det från vår tv eller nåt? (Har Minecraft på xBox som min lillebror och jag spelar på) Men jag har hört den musiken svagt i typ 2 dagar.


xBoxen och tv:n är båda stängda, så det kan inte komma där ifrån, right? ;D


Herråååh, ses nån gång x3 (Kanske idag, eller imorgon eller nåt... eller om 300 år xD)

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards