Alla inlägg den 18 september 2014

Av Blacky - 18 september 2014 08:11

Heejsaan! c: Ni vet typ, Moa Murderess? Hon är FETT snygg i blått hår, jag är avundsjuk O_____O


Själv sitter jag med mitt grön gula hår och bah: ''Fan va snygg hon e o:'' Jag måste säga att hon passar så himla bra i blått. 

Vet du inte vem Moa Murderess är? o: Well... I love her, så please follow da best Youtubaren/bloggerska EVER!! (Yes, svengelska)


Ok, nu måste jag komma till saken jag måste säga.... Igår vag jag på skoljoggen. Vi gick runt i spåret, yes.


(Kommer inga bilder, för att jag är så GLÖMSK som inte laddar upp dem, men lovar att det kommer senare.)


Och TVÅ av mina gamla lärare kände igen mig. Wow. Hur visste de att det var jag? Det var ju så länge sen, och då hade jag blont och jätte långt hår.


Och sen kom en liten flicka och kommenterade typ: ''Wow, vad coolt hår''


Sedan kommer det en hel flock med barn och pratar. Sen var jag tvungen att gå. Det var en jätte lång stig, och ibland ville jag SERIÖST tävla. Mot min lärare xD Kay... Vi sprang. Jag springer typ AS FORT!


Jag vann 2 gånger. Och ja, jag blev jätte trött och svettig, men kämpade vidare. BECAUSE I'M A MAN!! >:D


Näjje?? O__O Sen när vi kom tillbaka till skolan, drack jag 3 glas vatten. Sen läste jag ut bok 38 av Naruto O__O

I'M IN LÖÖÖÖVE!! Förlåt, men jag klarar mig seriöst INTE utan att LÄSA Naruto :c Varför jag ens kollade på typ (Anime) avsnitt på internet O___O I dunno what i should call it, but... Geez, snälla no more english. GAAAD!


Jag fastnade, och det ända jag ville göra var att läsa. Jag blev jätte slut när jag märkte att jag läste ut böckerna. Måste tillbaka till biblioteket. DE VERKAR INTE HA FLER NARUTO BÖCKER AIUOUHDUILHSDUIHWUIDHIUEWHDUIW damp.


Sen kom jag hem från skolan iaf. Och en ny familje medlem sprang runt där. Han är en katt och heter Blixten.


(En tjej som bortskänkte honom för att han var ensam sen sin katt kompis blev såld, och var jätte rädd för hennes små barn)


Men nu mår han jätte bra, han går runt (han går som någon som just blivit full, haha, så sööt) och han kramar ALLT och ALLA. 


Till och med luften, hehe. Men han är så söt. (Kommer bilder senare, som sagt, har glömt att ladda upp dem bara xD) 

Findus och Muffin (våra katter som vi haft en längre tid) verkar inte acceptera Blixten. 


Jo, men Muffin kan bli en kaxig diva som fräser mot andra nya katter. (Så gjorde hon första gången Findus kom) Men hon börjar bli lugnare.


Men Findus därimot, är jätte rädd för Blixten, i dunno why, men hans svans och all päls på kroppen, blir jätte tjock och sen springer han bakom soffan.


Hoppas dom kommer överens snart.


See ya later c:<

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards