Alla inlägg den 11 september 2014

Av Blacky - 11 september 2014 09:39

Kul rubrik... väldigt kul... O___O 


Nämen hejj!! Idag är jag på skolan. Yesh, why not? Jag gillar inte det. Speciellt inte när man är helt förkyld and stuff. Är jätte snorig, slem i halsen... yes... hostar hela tiden. Inte riktigt kul att vara både förkyld och vara i sin period.



Fick den i måndags btw. No one cares? Ok :c


Igår fick jag hem mina hårfärger jag (OK, det var MAMMA!!) beställde. You know, märket Directions. Det är bra. 


Jag har 2 burkar av Spring Green. (min favorit grön) och en gul... HAHA minns inte vad den hette, vad bra jag är xD


Men jag färgade håret grönt med gula toppar iaf. ITS. SO. BEAUTIFUL!!!!


Färgade det igår, och har ingen bild just nu c': Well..... SLUTA SKRIVA PÅ ENGELSKA!!! Jag pratar ALLTID engelska eller lite japanska då och då, vet INTE varför. Ibland glömmer jag bort svenskan :c 


#SvenskTjejSomInteKanSvenska 


Jag tror det var i helgen som jag köpte ett orange läppstift? Minns inte riktigt. Men jag har alltid älskat oranga läppar, men har aldrig haft ett orange läppstift. (För det mesta för att det alltid är slut där jag kollar)


Och i helgen (Tror jag... KOMMER ALDRIG IHÅG! Måste lära mig att blogga efter när allt kul händer) så åt jag Ben & Jerry's Peanut Butter Cup. Såååå gott OWO


   


Måste seriöst ha mer av den här glassen O____________________O 


Måste snyta mig, men jaah... det var väl allt jag hade att säga nu? Om det kommer nåt mer så återkommer jag! c:<


HAJJDÅÅÅÅH!!!

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards