Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Blacky - 28 oktober 2014 13:47

Hejsan, det var länge sen va? VA?!?!?!?!?!?!?!?! ANSWER ME!!! 


Förlåt, är rastlös. Som typ ALLTID OwO Anyway, i fredags så var det halloween fest på skolan. (ofc för att det är höstlov nu) 


Och jag var utklädd. Skrev inget inlägg då för att.... att... jag... eh... Råkade typ radera bilden på mig i dräkten, så jag hade ingen lust att skriva om det xD


Sitter vid mammas dator, kanske lägger upp halloween bilden när jag hittat den.



Idag så kom iaf ett paket från Rapunzel. (Mamma beställde peruker. Lol, en till henne och en till mig, har alltid velat vara svarthårig, men får inte för att det är en svår färg att ta bort. Håller igentligen med)


 


Den där saken på huvudet (LOL, vet inte vad det heter xD) är en sak jag fick av mamma för ganska länge sen, men tyckte att den passade.


GAHAAAA! Jag är suddig. AAAAAAAAAAAAAAAAAAND... no one cares. *clap clap*


See ya... nån gång o3o BYE!

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards