Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Blacky - 11 oktober 2014 22:16

JA SOM RUBRIKEN SÄGER, FINALLY, PICTURES!!! YEEEAAAHHH!!!!


Hej. Idag var jag på stan och köpte nya kläder. 


Ja, när jag var på stan, så kollade alla på mig pga mitt gröna hår. Det är jätte många små barn (ALLTID när de ser mig komma förbi) säger till sin mamma/pappa: ''Kolla, hon har grönt hår!''


Och ibland brukar små barn säga typ: ''Hej'' Till mig. Haha, vad intressant jag är då xD cx Men det är bara gulligt.



Ps. BILDER!!!!! O: O: *POOOWWWWW* VILKEN CHOCK!!! Oj... hahaha, anyway... BILDERNA:



   


BOOOO!!!! BOOOO YOU SO UGLY!!!!! BOOOOOO!!!!

Yes, thank you! Jag har inget smink på mig, ok xD


Katt:


  


Jag vet, är väldigt weird, sorry xD Nu är jag ensam hemma... med min fanta.


Herrå, ses imorgon! Kanske! Om jag orkar! XD



Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards