Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Blacky - 6 oktober 2014 08:08

SUUUP?! C:  Jag vet, jag har inte varit inne så mycket. Jag kan INTE klaga på att jag gjort nåt viktigt/speciellt så jag inte kunnat blogga, för det har jag inte xD


Varje gång blir det: ''Det var jätte kul, nu måste jag blogga.... ähh... orkar inte xc''


ANYWAY, LET ME TELL THE WHOLE WEEKEND STORY!!!!! ;D



I fredags.... ok, jag gjorde inget speciellt i fredags. owo Men i lördags, så var jag på biblioteket och lämnade in those Naruto böcker. lol. WHY THERE'S NO MORE NARUTO IN BIBBLAN?!?!?! ME SUR! >:C


Så då hittade jag ett PS2 spel. Ett Naruto spel om nån undrar. (don't ask, jag skulle ändå inte ha nåt annat att göra) Minns inte vad den hette. 


Jag lånade då den, eftersom att jag ändå skulle till min plastpappa och sova där den natten. Så jag spelade. 


Det var kul xD Men eftersom att jag var i min period (fick den i torsdags. WIIIH behöver inte plågas resten av månaden) så blev jag skit arg när jag hela tiden dog.


(Det var bara nånting svårt. Jag kommer inte ihåg vad det hette, men det var då jag (med Naruto) och Shikamaru skulle slåss mot Choji och Sasuke.


Jag blev sur när jag dog hela tiden. Sen fick jag en idé. Jag siktade på Sasuke, ändå tills han dog. (jag säger alltid ''dog'' när jag inte vet vad jag ska skriva annars)


För det är enklare att slåss mot en. Och Choji var enkel.


På andra ronden när det var jag (ALLTSÅ MED NARUTO FÖR ER SOM INTE VISSTE, MEHEHEHEHEHHEHE) och Choji mot Shikamaru och Sasuke. 


Oooooch...... Där dog jag. BLÖÖÖÖÖ!!! Efter flera gånger då jag förlorat, så vann jag ÄNTLIGEN!! >:D


Och då jag var hos min plastpappa, så kunde jag inte blogga, han har inget internet. Men jag gillade spelet bättre än helgen.


ASO ASO ASO (asså, asså, asså) Jag är helt weird. Anyway, see ya soon. Maybe.... xD


(Jag tar min tid, och det är det dåliga, för jag bah: ORKA BLOGGA BLÖÖÖÖH!!!! D:<)


Dumma caps. aja, herrå! xD

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards