Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Blacky - 31 juli 2015 16:39

Hej c: (ett väldigt kreativt sätt att hälsa)


Igår kväll (eller natt/morgon) Så var jag uppe till klockan 3. Jag tänkte precis sova, tills alla lampor och elektricitet slocknade (BRA att man kommer ihåg vad det heter också .-.)


Jag hoppade upp ur sängen, jag är mörkrädd af, och försökte tända min sänglampa. Good job... 👏👏👏


Så jag satte på min surfplatta, jag hade ingen tid att tänka, jag behöver ljus 😭 Jag hittade först en ficklampa... men den var då slut på batterier. Så jag letade efter min mobil. Den hade 61 % som tur var, så jag använde ficklampan på den. Jag kunde inte sova då. Halv 4 kom elekticitett tillbaka. Jag bara: HURRAAA!! Och släckte ficklampan för att gå och sova.


Och efter en stund försvann allt igen. Are you f****n' with me!? Jag fick nästan ett hjärtattack, for gods sake Dx


Men allt är bra nu, ska försöka sova tidigare xDD 🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards