Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Blacky - 22 juli 2015 19:58

Haii haii! cx


Igår åkte jag ner till Stockholm. (Mamma har nästan ALLA bilder utom en på sin mobil, och hon har inte lagt upp de så att jag kan använda de >:CCCC)


Jag var först i Furuvik och kollade på djur. (mamma tog kort på en massa djur, men som sagt, HON HAR INTE LAGGT UPP DE! Grrr >:c)


Sen köpte jag den här haj masken. Jag ÄLSKAR hajar!!! 


 


Such a kawaii shark xDD Anyway, dagen efter åkte vi till Gröna Lund. När jag var påväg såg jag en skylt som det stod Armin på..... Wuut? >:c ARMIN?! D:<<<<<<<<<< Jajaja, så vi åkte karuseller and shit.


Och ÄNTLIGEN kunde jag åka Insane! D: Förra sommaren jag var där, var den ju nerstängd pga det som hände i Spanien, ni alla vet ju? :c Aja, men det var kul.


Jag åt Fish & Ships också...... Sen dog jag. (R.I.P alla som ens försöker sig på Engelsk mat) Skoja, det var as gott xDD


När vi skulle hem efter det, så såg jag en skylt på ett höghus grej (kollade inte noga) och det stod ''Titan''


Jag: Stockholm blir attackerade av TITANS!! D:<<<


Men nu är jag trött som blööh, så jag ska nog sova eller nåt o3o Bayy bayy.



Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards