Alla inlägg under september 2013

Av Blacky - 9 september 2013 21:40

AA DU HÖRDE RÄTT!! RAAAAAAAAAAAAAANDOOOOOOOOOOOOMT!! XDD Gillar du det inte? Nähä, synd... HEJDÅ SES!! ;D Men iaf... JAG HAR EN RÖD STUDSBOLL!! Den  heter Bert och gillar kakor. SOM JAG!! Men nu ska jag inte skriva mer än... GOD NATT och SOV GOTT!! c:

Av Blacky - 9 september 2013 20:33

SOM SAGT: BÖRJA DANSA!!! Classy Monkey Time.... Ne men... Kjol a HOPP kjol a HEJJ!! c: Åt äntligen glass >:'D Aaa men vet ni nånting kul??? NÄHÄ?!?!? DET SÄGER NI INTE?!!??! Jo det sa ni.. Hehe... Ne jag hörde inget.. Ni ni ni... HALLOOOO!!!!!! JAG HAR LYSSNAT PÅ MUSIK HELA DAAAN!!! Aa men inte skolan xD Eller jo... SKOLAN!!! Jag lyssnar alltid på musik, var jag än ÄR!! Aa vad gör ni dåå???  HEJDÅ!!

Av Blacky - 4 september 2013 16:10

The Killer c:< Ne men tjenare bloggläsarna!! c:<< Ah men idag var jag på skolan, blah blah blah... Jag kom hem satt mig vid datorn och blah blah blah... HEJDÅ! xD Okej jag ska vara seriös c8< Jag är inte normal, det kanske ni märkt?? Men aa, jag vill att... VÄNTA SKA BARA TVÄTTA AV MINN APA!! Är tillbaka nu, målade på min sparbössapas ansikte. Men aa, på skolan var vi på en japansk resturang och åt med ÄTPINNAR!! Det var ganska lätt c:< Ganska kul också, god mat nam nam SUSHI allt nammi!!! c:<< Nyss kom mamma hem, ska sluta nu finns inge mer att skriva c:<

Av Blacky - 3 september 2013 19:49

Tillbax på bloggen igen c:<< Förlåt men hade inte tid :c Aja men hillrihillrihill jag vill ha en YOHIO ryggsäck! D:< Vill ha allt med YOHIO!! D:<< Aja men herrå ses typ... nån gång c:<

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards