Alla inlägg den 11 september 2013

Av Blacky - 11 september 2013 19:25

Ja nu tänkte jag sätta igång dårå!! c:

Kan du lägga ut en video på bloggen när du provar banan med ketchup?  -Ja... Jag gillar bananer... Men ketchup?? Aja får testa det i en video c:

Vem är du kär i?  -Just nu? Ingen


Vad är din favorit färg?  - Roooosaa!! c:


Vad gillar du att ha på dig för stil enligt klädesplagg? (MSP)  -Lite olika... Emo, kawaii (vet inge stil) och ibland helt normalt vad det nu e xD


Vad gör du?  -Inget xDD bara frågestund.


VAD HETER DIN BLOGG? C8  -blackdiamondgirla.bloggplatsen.se


Hur många vänner har du?  - På riktigt eller msp? Äh skriver båda. Just nu 707 vänner på msp och så har jag lite mer än 10 vänner, orkar inte räkna men aa irl c:


Så, iaf är klar dåså alla ni kan få fråga massa frågor tills nästa gång (alltså nästa onsdag) SES HEJDÅ! Och ja, jag kommer ha frågestund varje onsdag c:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards