Alla inlägg under augusti 2012

Av Blacky - 15 augusti 2012 10:12

rosakvinan1 för hon är snäll    

Av Blacky - 13 augusti 2012 18:03

mörka sara VS rosakvinan1


Vem kommer vinna av mörka sara och rosakvinan1? Rösta på den ni tycker! Vet ni inte hur dom ser ut? Sök deras namn på MovieStarPlanet! Den som får 100 röster först vinner! Jag valde dom för att:

1. Känner dom på riktigt (mörka sara är min bff irl och rosakvinan1 hennes syrra)

2. Dom båda ska få en chans att få visa vem som är tävlingskung! Äh kanske drottning. Så här går tävlingen:


När en av dom fått ett poäng så ska hon svara på en fråga. Om tjejen som svarar fel tappar ett poäng. Som t.ex mörka sara fick 32 poäng och så tar jag en svårare fråga än förut och så får hon fel så då har hon 31 poäng. Oj jag gillar att skriva mycket så jag har skrivit ganska... ja men lycka till mörka sara och rosakvinan1.    Ledsen för sängen hade bara lust för att ta den XD Man vinner 10 autos och en present från önskelistan ;D     

Av Blacky - 13 augusti 2012 10:55

sommar_tjejen_12 för att hon har varit snäll med mig nyligen...  

Av Blacky - 9 augusti 2012 21:10

mörka sara för hon är den bästa kompisen irl och på msp. Om ni säger nåt snällt, gillar och kommenterar mina artbooks, gillar och kommentera filmer och ger present och autos så kan just DU bli dagens MovieStar!   

Av Blacky - 7 augusti 2012 18:08

Gillar: spela.se, stardoll.com, spelo.se

Älskar: kalleanka.se, moviestarplanet.se


De här var väl kul då? Kan inte skriva mer för jag är inne på MovieStarPlanet just nu!   

Av Blacky - 6 augusti 2012 19:04

Hej jag älskar djur och   Men jag skulle kunna skriva hela dagen! Hehe... Jag bara undrar: Vilket djur är bäst? Hund, häst, katt osv! Men jag har gått ner i vikt och haft löss som jag avskyr! Inte att gå ner i vikt men bara att få löss. Livet vore lättare utan löss. Tack för mig!

Av Blacky - 6 augusti 2012 18:27

Bara så ni vet så nördspelar jag på msp. Jag sitter och spelar så mkt att jag kmr upp i lvl mkt snabbare! Ja jag nördspelar lika mkt som jag älskar skolan och att arbeta! Jag är ingen nörd! Jag har kännslor, alla har kännslor så de är inte rätt att säga till den personen som t.ex Du är en nörd! Elr: Vad ful du är!   

Av Blacky - 6 augusti 2012 18:20

Jag gillar att rita, särskilt rita av min egna MovieStar! XD Jag är sämst jag vet men det gäller inte jag vill bara vara lycklig över den jag är. Som en som älskar hästar, rita och till o med skolan. Kalla mig inte nörd för de är den jag e!   Kolla på min täckning av Black Diamond Girl (Min MovieStar)

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards