Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Blacky - 6 augusti 2012 19:04

Hej jag älskar djur och   Men jag skulle kunna skriva hela dagen! Hehe... Jag bara undrar: Vilket djur är bäst? Hund, häst, katt osv! Men jag har gått ner i vikt och haft löss som jag avskyr! Inte att gå ner i vikt men bara att få löss. Livet vore lättare utan löss. Tack för mig!

Av Blacky - 6 augusti 2012 18:27

Bara så ni vet så nördspelar jag på msp. Jag sitter och spelar så mkt att jag kmr upp i lvl mkt snabbare! Ja jag nördspelar lika mkt som jag älskar skolan och att arbeta! Jag är ingen nörd! Jag har kännslor, alla har kännslor så de är inte rätt att säga till den personen som t.ex Du är en nörd! Elr: Vad ful du är!   

Av Blacky - 6 augusti 2012 18:20

Jag gillar att rita, särskilt rita av min egna MovieStar! XD Jag är sämst jag vet men det gäller inte jag vill bara vara lycklig över den jag är. Som en som älskar hästar, rita och till o med skolan. Kalla mig inte nörd för de är den jag e!   Kolla på min täckning av Black Diamond Girl (Min MovieStar)

Av Blacky - 6 augusti 2012 16:48

Hår: 4 st

Överdel (Kläning, tröja osv): 7 st

Byxor: 5 st

Skor: 6 st

Accessoarer: 17 st


Black Diamond Girl är VIP och är bästis med mörka sara, rosakvinan1 och Maj-lis.11 som är mina riktiga bff irl! Fast inte rosakvinan1 för hon e bara mörka saras lillasyster.

Lvl: 6 men snart 7

Loppis: 1

Djur: 2

Pojkvän: Ja

3 bff: ja

Vip: Först en vecka men sen fick jag i en månad.

                        De var allt för Black Diamond Girl! Bye!!

Av Blacky - 6 augusti 2012 16:35

Jag vill bara säga att det är toppen och att jag bryr mej om miljön och barn! Jag älskar er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards