Alla inlägg den 12 april 2015

Av Blacky - 12 april 2015 12:09

Helluu!


Jag tänkte klaga lite xD 


Jag blir så sur (men gud vad sur man blir) när man går på typ en affär, som typ WILLY:S eller nåt, så går man till kassan med allt man skulle handla.


Då ska personen i kassan alltid säga: "Är det bra så?" Man bara: "OM JAG SKULLE VELA HA MER SAKER, SÅ SKULLE JAG GÅTT OCH HÄMTAT DET!?!? D:<<<"


Jaa... men seriöst, varför? D:<


Jag kollar på en youtubare som heter Bente (a.k.a TheBentish) Och jag såg på en av hennes videos då hon tog upp det här när nån kommenterade att hon var transfob.


Tänker fortfarande på det, och jag är sur. Bara för att man säger tjej och kille är man ingen transfob!? När jag hör ordet "tjej" så tänker jag på alla tjejer, spelar ingen roll vilken könsorgan hon har.


Samma med kille. När ska människor ta fram deras hjärnor, va? Även om det är en kille som har det andra könsorganet, så betyder det inte att man är transfob om man säger kille? För han är väl fortfarande kille även om han inte har that könsorgan? Eller vad är det ni vill komma fram till? 


Detta kan bara betyda en sak.... Jorden är fylld av aliens.


Hejdå c:

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards