Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Blacky - 19 februari 2015 08:11

Nu blir alla intresserade, pga rubriken omg OwO 


Men aja, hejsan. Vilken anime gillar ni? Jag vet själv inte vad jag gillar och inte gillar owo



KAY, JAG GILLAR typ några stycken... tänkte skriva nån anime i caps lock, tills jag inte kom på vad det var XD


Nej men seriöst, i tisdags kväll testade jag att ÄNTLIGEN kolla på Bleach owo Det fick mig att tänka: ''Varför kollade jag inte på denhär tidigare?!?!?!?! D'':''


Sån är jag, jag tar min tid innan jag kollar på nånting, det kan ta upp till 300 miljoner år owo Och sen ångrar jag mig att jag inte kollade på det tidigare.


blöblöblö jag har tråkigt, kolla på den här DET ÄR EN MASSA FÄRG VETTU!!!! D:<


Färg!♥♥ Uuuh... oooh... är du kvar? O__O GAD DAMMIT! D:<


Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards