Alla inlägg den 18 november 2014

Av Blacky - 18 november 2014 09:41

Sup, det e tisdag! No shit! o:< Ok, men hajj!



Jag har aldrig bilder i mina inlägg, typ! DX Sååå..... Har ni önske foton som ni vill typ se? OwO Kan vara typ vad som helst.


Anywaaaay.... Mitt hår är fettigt. Jag duschade för TVÅ dagar sen, och en dag efter så är jag svettig, ofräsch och har fettigt hår .__. 


Jag mår lite dåligt just nu. Jo det är så, att jag är på skolan. Och jag har inte fått min ''period'' än, tänk om jag får den typ nu, eller nån annan dag.


Dessutom har jag rätt ljusa jeans på mig xD Men aaaaaah!!! 


Vet ni? Jag ska klippa och färga håret nån gång!! Det blir en ÖVERASKNING!!! O:< (Försökt skriva ''överaskning'' några tusen gånger, vet inte hur man stavar! xD)


Aja... Kommentera vad för slags bilder ni vill se. OBS!!! INGA PERVERSA BILDER!!!!!!

Ok, ni fattar owo xD Ja men, ses sen! Eller nåt! ;D

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards