Direktlänk till inlägg 3 september 2014

Förkyld

Av Blacky - 3 september 2014 11:38

Hääääjj!!! Igår var jag hemma för att jag var förkyld. Nu är både jag och min lillebror hemma. Ja, vi är förkyld. :c




Men jag gör inte mycket. xD Jag var bara inne och checkade på MSP. Jag skulle köpa en animering, men köpte fel animering för 600 sc O___O #Fail


Anyway, min lillebror kollar på hulk, och jag ska gå och typ... äta nånting owo 


I don't know, men vi ses väl typ senare/nån annan gång, haha xD



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blacky - 31 juli 2015 16:39

Hej c: (ett väldigt kreativt sätt att hälsa)   Igår kväll (eller natt/morgon) Så var jag uppe till klockan 3. Jag tänkte precis sova, tills alla lampor och elektricitet slocknade (BRA att man kommer ihåg vad det heter också .-.)   Jag hoppade...

Av Blacky - 22 juli 2015 19:58


Haii haii! cx   Igår åkte jag ner till Stockholm. (Mamma har nästan ALLA bilder utom en på sin mobil, och hon har inte lagt upp de så att jag kan använda de >:CCCC)   Jag var först i Furuvik och kollade på djur. (mamma tog kort på en massa...

Av Blacky - 18 juli 2015 12:35


Haii! Förlåt för att jag inte skrivit nåt från min födelsedag Dx   Ni vet när ni fått pengar i present och sen säger: "Mamma, jag vill ut och köpa nåt för mina pengar." Sen slutar det med att man köper med mammas pengar xDDD   Anyway, på min ...

Av Blacky - 1 juli 2015 13:21


Aaaaaaayyyy, jag är tillbaks! XD   Aaa. Eeerrrhhmm..... Jag är hungrig.    Anyway. Jag har inte gjort nåt speciellt än så länge c:< Förutom att jag spelade Attack on Titan Tribute Game, och jag....... Aaaaaa, men jag är proffs..... på att bl...

Av Blacky - 11 juni 2015 09:22

'Ellu! cx Först tänkte jag säga: Var f@n får jag all min energi ifrån?! ._. Och sen:   Idag på skolan, bakade vi tårta. Formad som en orm xD Aa, men det är ju bra. Igår på skolutflykten så blev jag så rädd att jag höll på att gråta. Men jag vill ...

Presentation


Jag är 15 år.

Jag älskar:
Hetalia c:
Japan
Sushi
Minecraft
Five Nights at Freddy's (skräckspel över huvudtaget xD)
Creepypasta
Cupcakes
Vocaloid och sånt...

WELCOME TO MY WEIRD BLOG! XD

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards